Miriam bedacht voor deze week een schets met een recept:
Een ponsrand, 3 dessin-papiertjes, 3 brads en 3 bloemen.
Dit werd mijn kaartje:
DCL wordt gesponsord door CreaLies
De prijs is een bruikbare bloemenstans. Samen met de 'bloemrijke' uitwerkingen van het team te bekijken op het blog van DCL.
Geniet van deze nazomerse zaterdag,
Groetjes, Angèle


12 opmerkingen:
Wat een mooi strakke uitvoering van de sketch!
Groetjes Cornelie
Wat een schattig kaartje! I heb helaas het haken nog niet onder de knie, ik hou van gehaakte bloemetjes!
Heb je die bloemetjes zelf gehaakt?
Ik vind ze super op deze leuke en vrolijke kaart!
Liefs Viv
Prachtige kaart, joh! Mooi en chique vind ik hem, die bloemen met de gehaakte kleintjes erin zijn echte blikvangers!
Groetjes, Marjan
Ik vind m zo heerlijk zomers! Prachtige kaart!
Mooi, en leuk die gehaakte bloemetjes in het hartje van de papieren bloemen!
Wat een lieve kaart. Ik vind het geheel prachtig zeg. Leuk die gehaakte bloempjes als hartje. Mooi gedaan!
Groetjes, Jose
Ik vind je kaart ERG mooi, vooral die bloemen en de tekst... heel gaaf!
Groetjes
Vera
LOVE the colors, LOVE the flowers...LOVE it ALL!
Heel erg leuk met de gehaakte bloemen erop!
Ik vind 'm GE-WEL-DIG!!! Mooi papier en dat randje is super leuk!
Prachtig kaartje hoor Angele blijf dat papier ook zo mooi vinden en die kleuren heerlijk.
Een reactie posten