vrijdag 2 september 2011

DCL #106

Miriam bedacht voor deze week een schets met een recept:

Een ponsrand, 3 dessin-papiertjes, 3 brads en 3 bloemen.


Dit werd mijn kaartje:


DCL wordt gesponsord door CreaLies

De prijs is een bruikbare bloemenstans. Samen met de 'bloemrijke' uitwerkingen van het team te bekijken op het blog van DCL.


Geniet van deze nazomerse zaterdag,

Groetjes, Angèle

12 opmerkingen:

Cornelie zei

Wat een mooi strakke uitvoering van de sketch!
Groetjes Cornelie

Natalie zei

Wat een schattig kaartje! I heb helaas het haken nog niet onder de knie, ik hou van gehaakte bloemetjes!

Viv zei

Heb je die bloemetjes zelf gehaakt?
Ik vind ze super op deze leuke en vrolijke kaart!
Liefs Viv

Marjan zei

Prachtige kaart, joh! Mooi en chique vind ik hem, die bloemen met de gehaakte kleintjes erin zijn echte blikvangers!

Groetjes, Marjan

Dora zei

Ik vind m zo heerlijk zomers! Prachtige kaart!

Judith zei

Mooi, en leuk die gehaakte bloemetjes in het hartje van de papieren bloemen!

José zei

Wat een lieve kaart. Ik vind het geheel prachtig zeg. Leuk die gehaakte bloempjes als hartje. Mooi gedaan!
Groetjes, Jose

Vera zei

Ik vind je kaart ERG mooi, vooral die bloemen en de tekst... heel gaaf!

Groetjes

Vera

cnelson zei

LOVE the colors, LOVE the flowers...LOVE it ALL!

Scrappingann zei

Heel erg leuk met de gehaakte bloemen erop!

Nadine zei

Ik vind 'm GE-WEL-DIG!!! Mooi papier en dat randje is super leuk!

anja curvers zei

Prachtig kaartje hoor Angele blijf dat papier ook zo mooi vinden en die kleuren heerlijk.