De challenge die Yvon bedacht: maak een kaart in één kleur (verschillende tinten van de gekozen kleur mag natuurlijk ook) aan de hand van deze schets.
Dit werd mijn kaartje (en tevens mijn allereerste kerstkaartje van 2011). Maar let op want ook de basis-kaart moet in de kleur die je kiest en dat had ik niet begrepen. Maar wit is geen kleur, toch? ;)
Onze sponsor ditmaal: Scrapplezier.
Geniet van deze heerlijke zaterdag! In Limburg schijnt al het zonnetje!
Groetjes, Angèle


11 opmerkingen:
Wat een mooi rustig kerstkaartje, je ster die er op zit is prachtig!
Lijkt me best lastig om alles in 1 kleurtint te doen.. maar wie weet als ik nog wat tijd over heb deze week doe ik wel mee.
Ik wens je een heel goed weekend!
Hier in zuidholland schijnt de zon ook al dus dat belooft een goeie dag te worden :)
Groetjes
Vera
Wat een chique kaart, Angele. Ik ben laaiend enthousiast over de kaart waarmee je meedoet aan de lift challenge van Nadine en Cornelie. WAOW, wat een geweldig mooie kaart. Een absolute topper! Nathaly
Prachtig kaartje !!! Die kerstster is echt heeel mooi !
Groetjes Berdien
Hihi, nee wit is geen kleur!
Heel mooi kaartje, ster helemaal TOP!
Groetjes Cornelie
Ik vind jouw uitwerking heel erg mooi!
Je ster is zo prachtig! En volgens mij, ik heb vroeger kleurenleer gehad bij tekenen, is wit inderdaad geen kleur. Maar wel net die toevoeging die betekent dat een kaartje pit krijgt.
Groetjes, Marjan
Ik vind je kaart echt prachtig! Heel stijlvol zeg. Super!!!
Groetjes, jose
Een schitterende kaart erg chique!
Prachtig kaartje Angele.
Ja, ik vind deze kaart ook bijzonder mooi!
De ster is prachtig!!!! Ben echt benieuwd naar het eindresultaat van de andere sterren :)
Liefs Viv
Wat een leuke kaartjes zie ik weer op je blog! Dit kaartje is heel mooi, de gelifte kaart is heel mooi en die met die vlaggetjes is heel origineel, super!
Een reactie posten