Bij de NS wordt een leuke swap georganiseerd. Een pons- en stans swap. De bedoeling is om aan een scrap-maatje minimaal 10 voorbeeldjes te sturen.
Mijn pakketje is inmiddels door Mieke ontvangen. Dit is het label dat ik voor haar maakte. Papier is van Crate Paper, Random. Zo mooi!;)
Het kaartje is, zoals je kunt zien, ook met materiaal uit deze collectie gemaakt.
Groetjes, Angèle
17 opmerkingen:
Dit ziet er leuk uit met allemaal verschillende papierdessigns. Tot in de puntjes weer afgewerkt, super, Angèle.
Gefeliciteerd met je gastblogger-schap (wat een woord, hihi) bij Inge!
Groetjes,
Judith
Hoi Angèle
Geweldige labeltje en kaartje.
De kleuren die je erin verwerkt hebt zijn helemaal mijn ding! Ik hou ook wel van veel kleuren.
Je maakt echt super mooie kaarten,dus ben ook meteen je volgster geworden.
Ben benieuwd naar wat er nog meer gaat komen.
XXX Kim
such a pretty card and tag! I love the quilt pattern you used for the background!
O wat mooi Angèle!
Vandaag staat op mijn blog een kaart, liftwerk van jouw kaart.
Dank voor het leuke initiatief.
Groetjes hennie.
2 prachtige creaties Angele, echt zo mooi :)
het papier van Crate paper is echt om te smullen!
Heb je leuke stansjes gehad?
Je swap partner is vast heel blij met deze tag!
Groetjes
Vera
wow are these ever GORGEOUS!
ik vind 't prachtig!
Wat een prachtige tag, zoveel kleuren en dessins. Mooi!
Hallo Angèle,
via via ben ik op je blog gekomen en ik vind dat je hele mooie dingen maakt. Daarom ben ik meteen volger geworden zodat ik niets van je creaties hoef te missen.
groetjes van Ank
Wow, moeders!!! Wat een gave tag en mooi kaartje, het papier is geweldig :) Ik kijk er al naar uit!
Liefs Viv
wat zijn deze leuk!!! Geweldige papierlijnen heb je gebruikt, ben helemaal weg van de kleurtjes!
Zonet je blog ontdekt! Gave kaartjes en tags zie ik voorbij komen! Ik kom je vaker bezoeken!
Geweldig weer, Angèle! Leuk die combinatie van kleurtjes en hoe mooi de vlinder, bloemen en knopen passen daarbij!!
Fijn weekend! Marjan
Super! Vooral het label vind ik erg mooi. Ik verval in herhaling in mijn reacties :)
Wow Angele prachtig hoor en dat papier heeft wel een erg hoog hebbegehalte weer zie ik.
heerlijk, deze kleurrijke werken. Ik zag je link bij Inge (blogblom) en vond het zo gaaf te lezen dat 'diol' een van je favoriete blogs is :) Dank je wel!
Een super mooie patchwork tag!
Een reactie posten