woensdag 21 september 2011

Nederlandse Swappers

Bij de NS wordt een leuke swap georganiseerd. Een pons- en stans swap. De bedoeling is om aan een scrap-maatje minimaal 10 voorbeeldjes te sturen.


Mijn pakketje is inmiddels door Mieke ontvangen. Dit is het label dat ik voor haar maakte. Papier is van Crate Paper, Random. Zo mooi!;)

Het kaartje is, zoals je kunt zien, ook met materiaal uit deze collectie gemaakt.


Groetjes, Angèle

17 opmerkingen:

Judith zei

Dit ziet er leuk uit met allemaal verschillende papierdessigns. Tot in de puntjes weer afgewerkt, super, Angèle.
Gefeliciteerd met je gastblogger-schap (wat een woord, hihi) bij Inge!
Groetjes,
Judith

Kimmie zei

Hoi Angèle

Geweldige labeltje en kaartje.
De kleuren die je erin verwerkt hebt zijn helemaal mijn ding! Ik hou ook wel van veel kleuren.

Je maakt echt super mooie kaarten,dus ben ook meteen je volgster geworden.
Ben benieuwd naar wat er nog meer gaat komen.

XXX Kim

papertrails leaver zei

such a pretty card and tag! I love the quilt pattern you used for the background!

hennie zei

O wat mooi Angèle!
Vandaag staat op mijn blog een kaart, liftwerk van jouw kaart.
Dank voor het leuke initiatief.
Groetjes hennie.

Vera zei

2 prachtige creaties Angele, echt zo mooi :)
het papier van Crate paper is echt om te smullen!
Heb je leuke stansjes gehad?
Je swap partner is vast heel blij met deze tag!

Groetjes

Vera

cnelson zei

wow are these ever GORGEOUS!

Margot zei

ik vind 't prachtig!

liszha zei

Wat een prachtige tag, zoveel kleuren en dessins. Mooi!

Kaartenkraam zei

Hallo Angèle,

via via ben ik op je blog gekomen en ik vind dat je hele mooie dingen maakt. Daarom ben ik meteen volger geworden zodat ik niets van je creaties hoef te missen.

groetjes van Ank

Viv zei

Wow, moeders!!! Wat een gave tag en mooi kaartje, het papier is geweldig :) Ik kijk er al naar uit!

Liefs Viv

Natalie zei

wat zijn deze leuk!!! Geweldige papierlijnen heb je gebruikt, ben helemaal weg van de kleurtjes!

Gerdine zei

Zonet je blog ontdekt! Gave kaartjes en tags zie ik voorbij komen! Ik kom je vaker bezoeken!

Marjan zei

Geweldig weer, Angèle! Leuk die combinatie van kleurtjes en hoe mooi de vlinder, bloemen en knopen passen daarbij!!

Fijn weekend! Marjan

Anoniem zei

Super! Vooral het label vind ik erg mooi. Ik verval in herhaling in mijn reacties :)

anja curvers zei

Wow Angele prachtig hoor en dat papier heeft wel een erg hoog hebbegehalte weer zie ik.

Dymphie zei

heerlijk, deze kleurrijke werken. Ik zag je link bij Inge (blogblom) en vond het zo gaaf te lezen dat 'diol' een van je favoriete blogs is :) Dank je wel!

Godelieve zei

Een super mooie patchwork tag!