Zaterdag! Een nieuwe uitdaging bij Dutch Card Lovers. Een schets van mijn hand.
Ik draaide de schets 'n slag en maakte een 'zomers' kaartje. Overal zie ik al kaarten met herfstkleuren verschijnen. Prachtige 'gouden' kleuren! Maar zelf ben ik er nog niet aan toe;)
DCL wordt door Digital Delights gesponsord. Voor de prijs verwijs ik weer graag naar DCL. Natuurlijk ook voor de prachtige uitwerkingen van het team.
Geniet van deze na-zomerse zaterdag,
Groetjes, Angèle


11 opmerkingen:
Vind h'm helemaal TOP!! Ben gek op die kleurtjes ! Heel erg mooi! Die tekstranden vind ik ook erg leuk! Mooi bloemen, mooi kaartje dus!
Groetjes Cornelie
Angèle, ik ben er weg van! Wat heb je je eigen schets onwijs mooi uitgewerkt! Prachtige combinatie van kleuren en inderdaad zijn die tekstranden er heel mooi op!
Fijn weekend, Marjan
Ik vind het super! Mooie bloemen en gaaf die tekstranden!
Groetjes, Jose
Prachtige kaart en een prachtige schets
Groetjes
Prachtig zomers kaartje en een hele mooie schets. Ik ben gelijk volger van je geworden nadat ik al dat moois had gezien op je blog.
groetjes jopie
Die is vrolijk!
Leuke bloemen heb je gemaakt.
This is sooooooo PRETTY!! I just LOVE your work and your take on this sketch!!!
Leuke sketch, Angèle. Maar jouw kaartje is nog leuker! Lekker vrolijke kleuren en de bloemen zijn top met knoopjes!
groetjes,
Judith
Helemaal toppie Angele en een mooie sketch.
Mooi!! Prachtig!!
Ik vind het het leuk en vrolijk kaartje moeders!
Ik weet hoe je er zelf over denkt maar het belangrijkste is toch nog altijd dat je plezier hebt aan het creatieve proces en ik weet zeker dat je dat hebt gehad ;)
x viv
Een reactie posten