zaterdag 11 augustus 2012

DCL #150

Dit keer bedacht Margot een leuke uitdaging voor ons. Wolken wil ze zien! Een wolk mag. Meer natuurlijk ook! Regenwolken, schapenwolkjes, donderwolken, denkwolkjes, wolkenkrabbers... misschien heb jij wel een ander een leuk idee?


Voor inspiratie, de mooie uitwerkingen van het team, de sponsor Crea-Uniek en de prijs die beschikbaar wordt gesteld, verwijs ik graag weer naar DCL.

Dit werd mijn kaartje. Met een patchwork-achtergrondje en machine-stikwerk:


Zin gekregen om met ons mee te doen? Dat kan tot vrijdag 17 augustus 18:00u. Op het DCL-blog kun je bijzonderheden hierover lezen.

Fijn, zonnig weekend,

 Angèle

14 opmerkingen:

Wilma zei

Zo leuk die patchwork achtergrond, grappig de fiets met het wolkje! Mooie vrolijke kaart.

Nadine zei

Wat een leuk en origineel kaartje toch weer! Super!

Cornelie zei

Heel leuk het patchwork, mooie warme kleurtjes, en de fiets is ook zo leuk!

Rosalien Zwackhalen zei

Ik vindt hem supergaaf Angèle. Zo leuk bedacht die fiets met het wolkje.

Margot zei

helemaal fantastisch kaartje!

Ellen zei

Prachtig met die patch work achtergrond!
Groetjes Ellen

Anoniem zei

Wat een mooie achtergrond! En fietsen met wolken boven je is niet erg, zolang er maar niets uitkomt :) Erg leuke kaart!!

Dora zei

Een geweldige kaart!

Jenneke zei

Wat een fantastisch kaartje weer, Angèle!
Volgens mij schijnt bij jullie de zon de laatste tijd volop ;-)
Nog gefeliciteerd!

XXXJenneke

José zei

Patchwork is gaaf! Heel mooi gedaan Angèle! Vind het helemaal top, ook het stikwerk en die fiets blijf ik enig vinden.

Viv zei

Wat een leuke kaartjes weer moeders!

Erg leuk die patchwork achtergronden :)

Liefs Viv

Marjan zei

Ik vind je patchwork achtergrondje erg mooi gedaan en wat een leuk detail is dat vlaggetje op de fiets!

cnelson zei

So FAB! LOVE that bike!

Stampidoe@gmail.com zei

Deze is zo leuk omdat er geen blauw inzit, wat je bij wolken verwacht, mooi patchwork Angèle.

groetjes yvon