Dit keer bedacht Margot een leuke uitdaging voor ons. Wolken wil ze zien! Een wolk mag. Meer natuurlijk ook! Regenwolken, schapenwolkjes, donderwolken, denkwolkjes, wolkenkrabbers... misschien heb jij wel een ander een leuk idee?
Voor inspiratie, de mooie uitwerkingen van het team, de sponsor Crea-Uniek en de prijs die beschikbaar wordt gesteld, verwijs ik graag weer naar DCL.
Dit werd mijn kaartje. Met een patchwork-achtergrondje en machine-stikwerk:
Zin gekregen om met ons mee te doen? Dat kan tot vrijdag 17 augustus 18:00u.
Op het DCL-blog kun je bijzonderheden hierover lezen.
Fijn, zonnig weekend,
Angèle

14 opmerkingen:
Zo leuk die patchwork achtergrond, grappig de fiets met het wolkje! Mooie vrolijke kaart.
Wat een leuk en origineel kaartje toch weer! Super!
Heel leuk het patchwork, mooie warme kleurtjes, en de fiets is ook zo leuk!
Ik vindt hem supergaaf Angèle. Zo leuk bedacht die fiets met het wolkje.
helemaal fantastisch kaartje!
Prachtig met die patch work achtergrond!
Groetjes Ellen
Wat een mooie achtergrond! En fietsen met wolken boven je is niet erg, zolang er maar niets uitkomt :) Erg leuke kaart!!
Een geweldige kaart!
Wat een fantastisch kaartje weer, Angèle!
Volgens mij schijnt bij jullie de zon de laatste tijd volop ;-)
Nog gefeliciteerd!
XXXJenneke
Patchwork is gaaf! Heel mooi gedaan Angèle! Vind het helemaal top, ook het stikwerk en die fiets blijf ik enig vinden.
Wat een leuke kaartjes weer moeders!
Erg leuk die patchwork achtergronden :)
Liefs Viv
Ik vind je patchwork achtergrondje erg mooi gedaan en wat een leuk detail is dat vlaggetje op de fiets!
So FAB! LOVE that bike!
Deze is zo leuk omdat er geen blauw inzit, wat je bij wolken verwacht, mooi patchwork Angèle.
groetjes yvon
Een reactie posten