woensdag 29 augustus 2012

Kaartje voor Nadine

Een poosje geleden alweer maakte ik dit verjaars-kaartje voor Nadine. Ze wilde graag een kaartje in haar lievelingskleuren roze, zwart en wit en met haar leeftijd 25 erop. Dat felle roze kon ik niet zo snel vinden in mijn verzameling papiertjes dus ging ik enkel met verschillende stempels, wat washi-tape en een parel-pen aan de slag. Dit is het resultaat. Zelf ben ik niet weg van de kleuren-combi. Een beetje somber. Ik hou van vrolijke kaartjes in felle kleurtjes. Maar ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Eerlijk zeggen.


Fijne dag,

 Angèle

5 opmerkingen:

mieke zei

Het is een leuk kaartje gworden, ben zelf ook meer van de felle kleuren maar dit kaartje mag er zijn ook !!
Altijd leuk om een kaartje te krijgen als je jarig bent ( ook als je het niet bent !!).

Mieke

Viv zei

Nou ik vind hem anders geweldig!!! Het is idd niet jouw stijl maar ik vind het een super gaaf kaartje geworden!
Is het voor Nadine ons nichtje?

X Viv

caroline zei

best wel geslaagd !
groetjes

Marjan zei

Ik vind het een mooie kaart. Apart zoals je de letters hebt verwerkt!

Wilma zei

Dit vind ik helemaal G A A F !!!!