Anja heeft deze week een inspiratiefoto voor DCL:
Dit werd mijn kaartje.Ik heb me laten inspireren door de felle kleurtjes. Maakte het toen het heerlijk zomerweer was. Ter gelegenheid van de verjaardag van de vriend van onze jongste dochter gegeven. We vierden het op een van de heetste dagen van dit jaar. Poeh wat hebben we zitten puffen met z'n allen ;). Maar het kaartje was wel passend die dag.
DCL wordt natuurlijk weer gesponsord met een prijs en wel door onze eigen DT-er Marjan. Zij stelt 2 setjes van haar eigen mooie digi's beschikbaar.
Hier lees je de bijzonderheden over deze uitdaging en kun je natuurlijk meteen de uitwerkingen van het hele team bekijken. Doe je met ons mee dan heb je een week de tijd. Tot vrijdag 7 september 18:00u kun je je creatie toevoegen aan Mr. Linky.
Fijn weekend,
Angèle

11 opmerkingen:
Hoi Angele,
Wat een prachtige kaart is dit! Die stralen en kleuren, je bent een inspiratiebron!
Fijn weekend, groetjes,
Marit
Wat een fleurig kaartje, daar wordt je vrolijk van, heel mooi!
Groetjes van Jacqueline
Gaaf hoor, jouw kaart! Een explosie van kleur en een mooi middelpunt. Vind hem super! Dat pufpuf is gelukkig minder nu, fijn weekend!
Wauuuwww...wat een prachtige uitwerking!!
Wow, wat heb je dit mooi gemaakt zeg! Idd een explosie. Heel gaaf.
prachtige kaart angele
gr miriam
Leuke kaart mam, heerlijk zomers!!!
Wat een gave kaart zeg! Hoe heb je dat gedaan? Mooie kleuren en leuke accenten!
Je kaart is echt zo gaaf geworden!!
Wat een explosie van kleuren, heel erg mooi en de tekst is er ook leuk bij!
Groetjes
Vera
De zomer spat er vanaf!!!
super vrolijke en gave kaart! dat sassafras papier blijft geweldig hoor!
Een reactie posten