vrijdag 31 augustus 2012

DCL #153

Anja heeft deze week een inspiratiefoto voor DCL:


Dit werd mijn kaartje.Ik heb me laten inspireren door de felle kleurtjes. Maakte het toen het heerlijk zomerweer was. Ter gelegenheid van de verjaardag van de vriend van onze jongste dochter gegeven. We vierden het op een van de heetste dagen van dit jaar. Poeh wat hebben we zitten puffen met z'n allen ;). Maar het kaartje was wel passend die dag.


DCL wordt natuurlijk weer gesponsord met een prijs en wel door onze eigen DT-er Marjan. Zij stelt 2 setjes van haar eigen mooie digi's beschikbaar.

Hier lees je de bijzonderheden over deze uitdaging en kun je natuurlijk meteen de uitwerkingen van het hele team bekijken. Doe je met ons mee dan heb je een week de tijd. Tot vrijdag 7 september 18:00u kun je je creatie toevoegen aan Mr. Linky.

Fijn weekend,

Angèle

11 opmerkingen:

Marit zei

Hoi Angele,

Wat een prachtige kaart is dit! Die stralen en kleuren, je bent een inspiratiebron!

Fijn weekend, groetjes,
Marit

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een fleurig kaartje, daar wordt je vrolijk van, heel mooi!
Groetjes van Jacqueline

Marjan zei

Gaaf hoor, jouw kaart! Een explosie van kleur en een mooi middelpunt. Vind hem super! Dat pufpuf is gelukkig minder nu, fijn weekend!

Willy zei

Wauuuwww...wat een prachtige uitwerking!!

José zei

Wow, wat heb je dit mooi gemaakt zeg! Idd een explosie. Heel gaaf.

miriam zei

prachtige kaart angele
gr miriam

Viv zei

Leuke kaart mam, heerlijk zomers!!!

Gerdine zei

Wat een gave kaart zeg! Hoe heb je dat gedaan? Mooie kleuren en leuke accenten!

Vera zei

Je kaart is echt zo gaaf geworden!!
Wat een explosie van kleuren, heel erg mooi en de tekst is er ook leuk bij!

Groetjes

Vera

Wilma zei

De zomer spat er vanaf!!!

MirjamC zei

super vrolijke en gave kaart! dat sassafras papier blijft geweldig hoor!