De nieuwe uitdaging gaat vandaag van start en staat in het teken van cijfers en/of getallen. Die willen we graag zien op creatie's.
Dit werd mijn kaartje:
Sponsor is ditmaal CreaWorld Miekelotte. De prijs is een stempel en die kun je, net als de mooie kaartjes van het DCL-team, hier bewonderen. Meedoen kan tot vrijdag 24 augustus 18:00u. Bijzonderheden vind je op het blog van DCL.
Hou je van tropisch warm? Dan kom je aan je trekken dit weekend!
Niet? Dan wens ik je een heerlijk plekje met verkoeling toe!
Fijn weekend, Angèle

9 opmerkingen:
prachtige kaart! vind het papier erg mooi!
Gave kaart Angèle!
Groetjes Ellen
Ik vond het een erg leuke uitdaging! Jouw uitwerking is heel mooi, Angèle. Mooie achtergrond en prachtig afwerkt met de gehaakte bloem, de veertjes en andere embellishments.
Hij is prachtig Angèle, vooral die gehaakte bloem vindt ik gaaf erop.
Ja ik blijf deze kaart schitterend vinden ondanks dat bruin niet jou kleur is Angèle heb je er toch wat moois van weten te maken
groetjes yvon
Ooooh wat is dit mooi!!!!! En zo heel anders als wat ik tot nu toe van anderen gezien heb. Dit is echt helemaal mijn 'ding'!!! J bloem is zo mooi!!!
Gaaf papier zeg!
Hele leuke uitdaging. Tijd is altijd een probleem zeg maar, maar ik hoop dat ik er aan toe kom. Vind je kaart helemaal top! Erg leuk papier en de bloem is schitterend in elkaar gezet zeg!
So LOVELY!
Een reactie posten