Een leuke schets voor Dutch Card Lovers van Margot heb ik op deze manier uitgewerkt:
DCL wordt weer gesponsord met een leuke prijs en wel door: de Scrapheap.
Geïnspireerd door de schets? Doe dan met ons mee! Dat kan door je creatie aan Mr. Linky toe te voegen op het blog van DCL en wel tot 15 maart 18:00u.
Hier kun je alle bijzonderheden lezen en de leuke kaartjes bekijken die mijn mede teamleden gemaakt hebben.
Groetjes, Angèle
6 opmerkingen:
Ja, en deze leuke frisse kaart heb ik gewoon ontvangen!! Super tof! Dank je wel Angèle!
Wat een geweldige vrolijke kaart Angèle! Super gedaan...
Groetjes Ellen
Ik zat eigenlijk al een beetje te wachten op je post. Ik vind dit toch een GAAF kaartje!!!
Maar jij hebt vast wel iets anders gedaan ... nieuw kleinkindje in je armen ??
Dat geel is heel vrolijk, mooi met de bloemen!
Ooh dit ziet er mooi uit !! Prachtig met die vrolijke kleurtjes !
Groetjes Berdien
gaaf! ik vind de kleuren zo tof!
Een reactie posten