zondag 10 maart 2013

DCL #177

Een leuke schets voor Dutch Card Lovers van Margot heb ik op deze manier uitgewerkt:


DCL wordt weer gesponsord met een leuke prijs en wel door: de Scrapheap.

Geïnspireerd door de schets? Doe dan met ons mee!  Dat kan door je creatie aan Mr. Linky toe te voegen op het blog van DCL en wel tot 15 maart 18:00u.

Hier kun je alle bijzonderheden lezen en de leuke kaartjes bekijken die mijn mede teamleden gemaakt hebben.

Groetjes, Angèle

6 opmerkingen:

Cornelie zei

Ja, en deze leuke frisse kaart heb ik gewoon ontvangen!! Super tof! Dank je wel Angèle!

Ellen zei

Wat een geweldige vrolijke kaart Angèle! Super gedaan...
Groetjes Ellen

Marjan zei

Ik zat eigenlijk al een beetje te wachten op je post. Ik vind dit toch een GAAF kaartje!!!

Maar jij hebt vast wel iets anders gedaan ... nieuw kleinkindje in je armen ??

Judith zei

Dat geel is heel vrolijk, mooi met de bloemen!

Anoniem zei

Ooh dit ziet er mooi uit !! Prachtig met die vrolijke kleurtjes !
Groetjes Berdien

Margot zei

gaaf! ik vind de kleuren zo tof!