zaterdag 23 maart 2013

DCL #179

Een zeer koude zaterdag wordt vandaag, 23 maart, voorspeld.  Voor hetzelfde geld was het mogelijk om fijn in het voorjaarszonnetje buiten te kunnen zitten. Heerlijk in een tuin op het zuiden! Maar helaas; we moeten lang wachten dit voorjaar.

Dan maar aan de knutsel? Dat kan met nieuwe uitdaging bij DCL. Een mooie schets van Rosalien.


Ik heb 'm een slag gedraaid en dit werd mijn kaartje:



Srapcorner is deze week sponsor bij DCL. De prijs is heel persoonlijk. De winnaar mag er een naam-stempel laten maken! Leuk toch!

Veel plezier met deze uitdaging die vanwege Pasen een weekje langer duurt, nl. tot 5 april. Tot 18:00u heb je de kans om je kaartje te linken bij DCL. Hier lees je bijzonderheden en kun je inspiratie opdoen.

Groetjes, Angèle

7 opmerkingen:

Cornelie zei

Leuk Angele dat je de schets hebt gedraaid! Erg mooi kaartje!

Ellen zei

Wat een cutie Angèle, lekkere prille lentekleurtjes!

Marjan zei

Leuk idee, het draaien en een mooi kaartje met deze lieve kleurtjes Angèle!

Margot zei

grappig zo'n lief kaartje in combinatie met het 'stoere' tekstje!

Stampidoe@gmail.com zei

Super mooie kaart is dit geworden Angèle emn ik kijk ook uit naar het voorjaar

Viv zei

Wat een mooie en lieve kaart! Heerlijk die kleurtjes!

X van ons

Vera zei

Lekker fris kaartje zeg!
Dank je wel voor je reactie op mijn geknutsel. Het gaat hier prima, kleine is morgen al een half jaar!
Tis een heerlijk ventje :)

groetjes

vera