Dan maar aan de knutsel? Dat kan met nieuwe uitdaging bij DCL. Een mooie schets van Rosalien.
Ik heb 'm een slag gedraaid en dit werd mijn kaartje:
Srapcorner is deze week sponsor bij DCL. De prijs is heel persoonlijk. De winnaar mag er een naam-stempel laten maken! Leuk toch!
Veel plezier met deze uitdaging die vanwege Pasen een weekje langer duurt, nl. tot 5 april. Tot 18:00u heb je de kans om je kaartje te linken bij DCL. Hier lees je bijzonderheden en kun je inspiratie opdoen.
Groetjes, Angèle

7 opmerkingen:
Leuk Angele dat je de schets hebt gedraaid! Erg mooi kaartje!
Wat een cutie Angèle, lekkere prille lentekleurtjes!
Leuk idee, het draaien en een mooi kaartje met deze lieve kleurtjes Angèle!
grappig zo'n lief kaartje in combinatie met het 'stoere' tekstje!
Super mooie kaart is dit geworden Angèle emn ik kijk ook uit naar het voorjaar
Wat een mooie en lieve kaart! Heerlijk die kleurtjes!
X van ons
Lekker fris kaartje zeg!
Dank je wel voor je reactie op mijn geknutsel. Het gaat hier prima, kleine is morgen al een half jaar!
Tis een heerlijk ventje :)
groetjes
vera
Een reactie posten