vrijdag 1 maart 2013

DCL #176

Onze Marianne bedacht deze leuke uitdaging:

Gebruik een tag op je kaart.

Dit werd mijn kaartje:


De vilten bloemen heb ik ook weer gestanst met de BS. Net als de stoffen sterren uit de vorige post.

Er is weer een sponsor en deze week is dat Digital Delights.

Ga eens kijken naar de mooie voorbeeldkaartjes van het DCL-team.

Hier lees je de bijzonderheden over deze uitdaging.

Tot vrijdag 8 maart 18:00u heb je de tijd om je creatie aan Mr.Linky toe te voegen.
Veel succes en vooral plezier!

Groetjes, Angèle

P.S. Dank voor jullie felicitaties met de geboorte van Milo.
Het goede nieuws is dat hij geen infectie heeft opgelopen. Maandag mag hij mee naar huis.
Milo is het neefje van Fenne (dit speciaal voor Judith) ;)

En voor ik het vergeet... onze Rosalien, demonstratrice van Stampin'Up, heeft een goede aktie! Kijk eens op haar blog... misschien iets voor jou? Ik zag dat je dan wel even moet scrollen naar de juiste post van maandag 25 februari. Het gaat om het delen van producten van SU en de post heet Product Share.


7 opmerkingen:

Janine zei

Zo jij bent vlot ;-)
Prachtige kaart! Mooi papier en de bloem maakt het helemaal af!!

Rosalien Zwackhalen zei

Heerlijk dat Milo maandag naar huis mag Angéle.
Je kaartje vindt ik zo mooi romantisch en ik vindt het ook leuk dat je bloem uit vilt gestanst hebt. Super kaartje.

Anoniem zei

Oooh die is mooi ! Lekker vrolijk !!
Groetjes Berdien

Marjan zei

Heel mooie kaart, vind die geschulpte randen erg mooi in combinatie met de bloementag en de randjes!

Margot zei

supermooi kaartje en wat fijn dat Milo naar huis mag!

Ellen zei

Wat een geweldige kaart met die tag! Groetjes Ellen

Wilma zei

Fijn dat het zo gaat met Milo.
Prachtige kaart.