zaterdag 16 maart 2013

DCL #178

Een schets met het thema Lente  is de uitdaging van Yvon bij DCL deze week.


Dit werd mijn kaartje:


Deze keer heb ik geworsteld met mijn kaartje. Na een hevig gevecht was ik al uren verder en verdween mijn kaartje in de prullenbak. Dit was de tweede poging en nee het zijn geen pijlen op de achtergrond maar vogelhuisjes. Niet echt geslaagd :(

DCL wordt weer gesponsord. Ditmaal door Cards and Wishes. De eigenaresse stelt een cadeaubon van 10 euro ter beschikking. Leuk toch!

Wil je graag meedoen dan heb je de tijd tot vrijdag 22 maart 18:00u om je kaartje toe te voegen aan Mr. Linky op het blog van DCL. Daar lees je ook andere bijzonderheden en kun je de inspiratiekaartjes van alle teamleden bekijken.

Groetjes, Angèle

8 opmerkingen:

Margot zei

ik vind die pijlen anders best leuk ;) en je kaart ook!

Claudia zei

Ik vind het een erg leuk vrolijk lentekaartje!

Groetjes, Claudia

Marjan zei

Met de andere dames ben ik het eens, ik vind het een erg leuke kaart en wat ik ook leuk vind is dat je mijn digi gebruiken kon.

MirjamC zei

Wat een heerlijke frisse kleuren en leuke vogeltjes! En of het nou vogelhuisjes of pijlen zijn, ik vind het een mooie kaart!

Viv zei

Niet zo negatief over je kaartje mam! Ik vind um super, al vind ik het nog steeds pijlen en geen vogelhuisjes ;)

Wilma zei

Ook al is het niet geworden wat jij in gedachten had, toch een hele leuke vrolijke kaart.

Stampidoe@gmail.com zei

Oeps ik dacht dus ook pijlen, maar vogelhuisjes of pijlen, je kaart is super lente achtig en blijft geweldig.

Liefs Yvon

Judith Liefting zei

Fijn dat ik niet alleen was! Dacht inderdaad ook dat het pijlen waren... Maar die vogeltjes, geweldig! Zo simpel om ze even te spiegelen, alleen je moet er wel even opkomen!