Voor zijn kamertje maakte ik een stoffen slinger.
En dit bijpassend bord om de felicitatie-kaartjes aan te hangen. De sterren heb ik met de Big Shot uitgestanst. Wat een veelzijdig apparaat!
Milo is het evenbeeld van zijn pa Ralf en ik hoop snel een foto van hem te kunnen laten zien!
Een dankbare oma Angèle.
14 opmerkingen:
Nogmaals van harte gefeliciteerd, Angèle! Voor de tweede keer oma en nu een jongetje, leuk hoor. Leuke naam is Milo. Mooie stoffen slinger en erg leuk bord! Dat zal leuk staan met de kaartjes erop.
Geniet ervan!
Gefeliciteerd oma
Vergeet ik te zeggen dat de versiering en het bord prachtig zijn
Gefelicteerd, oma! Wat een leuke slinger en bord heb je gemaakt!
Proficiat oma! Wat zul je trots zijn en wat heb je een geweldige slinger en bord gemaakt. Leuk idee ook!
Ik hoop dat ze snel naar huis mogen.
Groetjes, Claudia
Van harte gefeliciteerd met je kleinzoon! Erg leuk de stoofden slingers en kaartenbord!
Gefeliciteerd met de geboorte van je kleinzoon. Wat een prachtig bord heb je voor de kaarten gemaakt!!
Gefeliciteerd , oma! Wat een gave slinger en bord!!
Van harte Angele! Een prachtige slinger en bord heb je gemaakt!
GEFELICITEERD met de geboorte van jullie kleinzoon! Hopelijk knapt het kleine ventje gauw op. Is hij het broertje of neefje van Fenne?
Ik vind de cadeautjes voor Milo erg mooi geworden! Ik hou van sterren (wist je dat? (-:)
Veel geluk met het nieuwe leven in jullie leven!
Gefeliciteerd, Angèle!!! Wat leuk zeg, een kleinzoon! En dan ook nog zo'n originele naam!
Ik hoop dat het snel helemaal goed gaat met Milo!
XXXJenneke
Van harte met jullie kleinzoon.
Wat een LEUKE banner!
De familie boft maar met zo'n creatieve oma :)
Van harte gefeliciteerd oma.
Mooie dingen heb je voor zijn kamertje gemaakt.
Gefeliciteeeeeeeeeerd :)
Wat gaaf zeg!!
Hopelijk alles goed inmiddels :)
Lekker genieten he!
Liefs
Vera
Een reactie posten