dinsdag 12 februari 2013

Valentijn

Een CAS-kaartje gemaakt met één hartjesstempel. Veertien keer gestempeld en uitgeknipt en dit is het resultaat:


Of het CAS genoeg is? In ieder geval was het leuk om te maken. En daar gaat het om nietwaar.
Met dit kaartje wil ik meedoen bij CAS on Sunday.  Een nieuw challenge-blog.

Groetjes, Angèle

7 opmerkingen:

Zw@@n zei

Nou, die is wel CAS genoeg naar mijn zin, Angèle. Prachtige bloem van harten. Leuk dat je meedoet met CAS on Sunday. Liefs, Wilma

Wilma zei

Hij is PRACHTIG!!!

Gerdine zei

Leuk idee!

Judith zei

Dat heb je mooi gemaakt!

Viv zei

Clean and simple, heel erg leuk! je linkje naar het blog werkt niet, mam.
x viv

Vera zei

Ik vind em goed gelukt :)
Leuk idee zo met die hartjes!

Groetjes

Vera

Marjan zei

Weet wel zeker dat dit CAS genoeg is, mooi hoor!