Een CAS-kaartje gemaakt met één hartjesstempel. Veertien keer gestempeld en uitgeknipt en dit is het resultaat:
Of het CAS genoeg is? In ieder geval was het leuk om te maken. En daar gaat het om nietwaar.
Met dit kaartje wil ik meedoen bij CAS on Sunday. Een nieuw challenge-blog.
Groetjes, Angèle
7 opmerkingen:
Nou, die is wel CAS genoeg naar mijn zin, Angèle. Prachtige bloem van harten. Leuk dat je meedoet met CAS on Sunday. Liefs, Wilma
Hij is PRACHTIG!!!
Leuk idee!
Dat heb je mooi gemaakt!
Clean and simple, heel erg leuk! je linkje naar het blog werkt niet, mam.
x viv
Ik vind em goed gelukt :)
Leuk idee zo met die hartjes!
Groetjes
Vera
Weet wel zeker dat dit CAS genoeg is, mooi hoor!
Een reactie posten