Aan mij de beurt om een uitdaging te bedenken bij Dutch Card Lovers. Geen schets ditmaal maar een thema en dat is...
Vogels
Zelf ben ik er dol op! In de natuur wel te verstaan.
Dit uiltje zag ik op een kussen op Pinterest. Ik bedacht dat het ook leuk op een kaartje zou zijn. Het merendeel is opgebouwd uit cirkels of delen ervan.
Zin om mee te doen? We hebben weer een sponsor bereidt gevonden om een leuke prijs beschikbaar te stellen.
Onze sponsor is ditmaal Scrapplezier
Bijzonderheden lees je op het blog van Dutch Card Lovers. Hier kun je ook de leuke kaarten bekijken van de andere teamleden.
Tot vrijdag 8 februari 18:00u kun je je creatie linken.
Veel plezier!
Groetjes, Angèle
17 opmerkingen:
Echt te gek gedaan!!
Ik vind het toch zo'n leuke kaart!! Dat uiltje is echt erg schattig, met drie grote ogen.Heel origineel, Angèle!
Heel erg leuk, die uiltjes!
2 schitterende kaartjes angele en een hele leuke uitdaging
gr miriam
Wow, wat is dit ontzettend gaaf en leuk! Prachtige uilen zijn het.
Wow deze kaartjes zijn te gek!
Te gek deze uitwerking Angèle! Zo gaaf!!!
Ik vindt hem echt helemaal super, zo leuk gedaan. Ik ben er helemaal verliefd op. :)
Ohhhhh wat een schatjes!! Ik ben gek op uiltjes! Als ik deze week weer fit genoeg ben doe ik mee.
Wat een supergave kaartjes!
Gr. Karin
Ooooowl!! Wat een leuke kaarten. Ik ben gek op uiltjes!!
Bedankt voor de tip mbt DCL uitdaging. Ik heb mijn link achtergelaten.
Groetjes en fijne zondag nog!
Margriet
Versie 2 is ook super leuk geworden Angèle. het zijn beide plaatjes
zo superdepuuper leuk!!!
Hoi hoi,
Bedankt dat je even langs kwam!!!en je compliment.
Die geef ik je direct terug hoor,wat een fantastische uilen kaarten,kei gaaf!!!
Gr Hannie
Wat leuk bedacht, met al die cirkels. Het ziet er erg grappig uit zo.
Groetjes, Astrid.
Ooohhhh wat een schatjes van een uiltjes! Helemaal leuk, lief en schattig! Dat is toch super als je zo'n kaartje in de brievenbus vindt!
Wat een super gave kaartjes!!!!
Een reactie posten