vrijdag 1 februari 2013

DCL #172

Aan mij de beurt om een uitdaging te bedenken bij Dutch Card Lovers. Geen schets ditmaal maar een thema en dat is...

Vogels

Zelf ben ik er dol op! In de natuur wel te verstaan.

Dit uiltje zag ik op een kussen op Pinterest. Ik bedacht dat het ook leuk op een kaartje zou zijn. Het merendeel  is opgebouwd uit cirkels of delen ervan.



Zin om mee te doen? We hebben weer een sponsor bereidt gevonden om een leuke prijs beschikbaar te stellen.

Onze sponsor is ditmaal  Scrapplezier

Bijzonderheden lees je op het blog van Dutch Card Lovers. Hier kun je ook de leuke kaarten bekijken van de andere teamleden. Tot vrijdag 8 februari 18:00u kun je je creatie linken.

Veel plezier!

Groetjes, Angèle

17 opmerkingen:

Cornelie zei

Echt te gek gedaan!!

Marjan zei

Ik vind het toch zo'n leuke kaart!! Dat uiltje is echt erg schattig, met drie grote ogen.Heel origineel, Angèle!

Gerdine zei

Heel erg leuk, die uiltjes!

miriam zei

2 schitterende kaartjes angele en een hele leuke uitdaging
gr miriam

Wilma zei

Wow, wat is dit ontzettend gaaf en leuk! Prachtige uilen zijn het.

Linda Visser - van der Velden zei

Wow deze kaartjes zijn te gek!

Ellen zei

Te gek deze uitwerking Angèle! Zo gaaf!!!

Rosalien Zwackhalen zei

Ik vindt hem echt helemaal super, zo leuk gedaan. Ik ben er helemaal verliefd op. :)

Monique Liedtke zei

Ohhhhh wat een schatjes!! Ik ben gek op uiltjes! Als ik deze week weer fit genoeg ben doe ik mee.

Knutsel en Zo zei

Wat een supergave kaartjes!

Gr. Karin

Margriet Tournier zei

Ooooowl!! Wat een leuke kaarten. Ik ben gek op uiltjes!!

Bedankt voor de tip mbt DCL uitdaging. Ik heb mijn link achtergelaten.

Groetjes en fijne zondag nog!
Margriet

Stampidoe@gmail.com zei

Versie 2 is ook super leuk geworden Angèle. het zijn beide plaatjes

Margot zei

zo superdepuuper leuk!!!

Creahannie zei

Hoi hoi,

Bedankt dat je even langs kwam!!!en je compliment.
Die geef ik je direct terug hoor,wat een fantastische uilen kaarten,kei gaaf!!!

Gr Hannie

Crea Astrid zei

Wat leuk bedacht, met al die cirkels. Het ziet er erg grappig uit zo.

Groetjes, Astrid.

MirjamC zei

Ooohhhh wat een schatjes van een uiltjes! Helemaal leuk, lief en schattig! Dat is toch super als je zo'n kaartje in de brievenbus vindt!

Anoniem zei

Wat een super gave kaartjes!!!!