Maak een geboortekaartje
Nu, dat is aan mij wel besteed. Dat vind ik persoonlijk een van de leukste kaartjes om te maken:
DCL wordt gesponsord met een leuke prijs door: Het Witte Luik
Doe je mee? Dan heb je weer een week de tijd.
Tot vrijdag 22 februari 18:00u is het mogelijk om je creatie toe te voegen aan Mr. Linky.
Bijzonderheden over deze challenge vind je op het DCL-blog.
Veel succes en plezier, Angèle
9 opmerkingen:
Wat prachtig zeg. Een superstoer geboortekaartje!
Groetjes, Claudia
superleuke kaart!
Heel gaaf kaartje met het stoere papier en de mooie ster!
het is een prachtige kaart angele
gr miriam
En hij is ook weer erg schattig Angèle!
Wow heel gaaf kaartje! Mooooi
Stoer en lief tegelijk!
Het papier heb ik ook en sterren behoren tot mijn favorieten. Mag ik jouw kaart eens liften?
Groetjes van Judith
Super leuke jongens kaart!!! Ster is zo leuk!
Je kaart is echt heel gaaf! Leuk effect met 'schuine' vlakken als achtergrond en je sentiment is top!
Een reactie posten