zaterdag 16 februari 2013

DCL #174

De leuke uitdaging bij DCL van deze zaterdagmorgen komt van Miriam:

Maak een geboortekaartje


Nu, dat is aan mij wel besteed. Dat vind ik persoonlijk een van de leukste kaartjes om te maken:



DCL wordt gesponsord met een leuke prijs door: Het Witte Luik

Doe je mee? Dan heb je weer een week de tijd.
Tot vrijdag 22 februari 18:00u is het mogelijk om  je creatie toe te voegen aan Mr. Linky.
Bijzonderheden over deze challenge vind je op het DCL-blog.

Veel succes en plezier, Angèle

9 opmerkingen:

Claudia zei

Wat prachtig zeg. Een superstoer geboortekaartje!

Groetjes, Claudia

Margot zei

superleuke kaart!

Marjan zei

Heel gaaf kaartje met het stoere papier en de mooie ster!

miriam zei

het is een prachtige kaart angele
gr miriam

Ellen zei

En hij is ook weer erg schattig Angèle!

Linda Visser - van der Velden zei

Wow heel gaaf kaartje! Mooooi

Judith zei

Stoer en lief tegelijk!
Het papier heb ik ook en sterren behoren tot mijn favorieten. Mag ik jouw kaart eens liften?
Groetjes van Judith

Wilma zei

Super leuke jongens kaart!!! Ster is zo leuk!

Gerdine zei

Je kaart is echt heel gaaf! Leuk effect met 'schuine' vlakken als achtergrond en je sentiment is top!