vrijdag 8 februari 2013

DCL #173

De vogeltjes-uitdaging is een groot succes geworden. Bijna 90 deelnemers en een heleboel leuke vogeltjes, w.o. vele uiltjes, kregen we te zien. Super natuurlijk!  Hartelijk bedankt.

Deze week is door Marjan weer voor een leuke en bruikbare schets gekozen:


Geen kaartje van mij ditmaal. Ik heb de schets gebruikt voor een pagina van een mini-album dat ik van mijn kleindochter Fenne maak:


De sponsor, Hobbyshoppie, zorgt weer voor een leuke prijs die je hier bekijken kunt.
Tot vrijdag 15 februari 18:00u kun meedoen bij DCL. Bijzonderheden lees je hier.

Groetjes, Angèle

10 opmerkingen:

Willy zei

Wat een geweldig leuke kaart echt super mooi!!

Viv zei

Wat is dit lief!! Helemaal geweldig deze voorkant, ben benieuwd naar de rest. Als dat net zo gaaf wordt al de voorkant zit het helemaal goed :)

X Viv

Anoniem zei

Ach wat leuk en lief !!! Erg waardevol dat je zo'n albumpje voor haar maakt.
Groetjes Berdien

Marjan zei

Goed idee om er een pagina voor het boekje van te maken. Die ook erg mooi is geworden!!

Linda Visser - van der Velden zei

Wat een ontzettend leuke creatie!

Margot zei

hip en leuk! gaaf dat felle roze en de uitgeknipte Fenne!

Cornelie zei

Dit is dan geloof ik niet helemaal mijn ding, maar dat moet kunnen toch?

Judith zei

Een heel leuk idee om voor Fenne zo een mooi boekje te maken! Dat zal ze later gaan waarderen.

Gerdine zei

Leuk gedaan zo!

Rosalien Zwackhalen zei

Ahhh die is gaaf Angèle, zo leuk zoals je de foto in het raamwerk heb gemaakt.