Toen ik het te liften kaartje zag, dacht ik meteen aan 4 kerststempels die ik eind vorig jaar kocht en nog niet gebruikt had om een kaartje te maken.
En samen met het kerstpapier van CP en wat zwart cardstock werd dit mijn kaartje voor de Liftchallenge.
Ja ik weet het; het is februari 2013. Mijn eerste kerstkaartje is klaar ;)
Groetjes, Angèle

9 opmerkingen:
Wat een superrrrtof kaartje!
je kan er maar vast eentje op voorraad hebben toch??
groetjes
vera
Ja, dat vind ik zowiezo een prestatie een kerstkaartje in feb. haha!! Erg leuk vind ik h'm. Lekker even anders als anders! En tof dat je deze instuurt bij de liftchallenge! Dank je Angèle!
Gaaf zeg!! Erg leuk, die stempels en kleine accentjes in de vierkantjes.Erg leuke uitwerking, Angèle! Leuk dat je meedoet met de Liftchallenge.
Wow, wat een mooi kaartje !!!! Prachtig gemaakt !
Groetjes Berdien
Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn :)
Wat een leuke stempels zijn dat!
Dat is nou juist leuk, kerstkaarten in februari. Vorige week lag er nog immers sneeuw (-;
Mooie kaart met deze leuke sketch!
ohhh gaaf, je zou er zomaar mee kunnen winnen!
Leuke stempels, snap dat je die wilde gebruiken. Je kaart is mooi strak door die zwarte touch. Bedankt voor het meedoen met de Challenge.
Leuk dat jouw kerstkaart in februari in de prijzen valt. Dit idee bewaar ik in elk geval in mijn "kerstmap"
Een reactie posten