donderdag 12 november 2009

Get Sketchy #14, DtuC en meer






Sponsor bij 'Get Sketchy' is Soft Pensil
De prijs een $10 Giftcard!

Het team mocht kiezen uit een aantal digi stempels. Ik koos deze zg. Butterfairy.
Ik ben niet zo'n held in het kleuren van stempels. Daarom koos in ervoor om verschillende onderdelen apart uit te knippen uit dessin-papier.

Met het team van DtuC ben ik een lang weekend op stap geweest!
Nou, niet direct op stap. We hebben ons teruggetrokken in een huisje van Landal en hebben daar een lang weekend ongestoord gescrapt! Gaaf!

Dit is een van de lo's die ik gemaakt heb. De anderen staan op mijn camera, maar die heb ik uitgeleend. Ik laat ze later zien. De groeps-foto is van Hinke.

Begin volgend jaar Marit gaat haar eerste online workshop geven. Ik bewonder haar werk zeer! Kijk eens op haar site 'Marit's Scrapworld', want behalve blog candy, kun je een workshop winnen! Heel veel succes Marit!

Alvast een fijn weekend, Angèle

9 opmerkingen:

Dora zei

Een enorm lief kaartje en een schitterende lo, met een pracht van een foto!Leuk zeg zo'n weekend weg!

Petra Coolen zei

Dat is nog eens een leuk geboortekaartje. Creatieve vondst om die splitpennen zo te gebruiken.

Jenneke zei

Nu weet ik wat DtuC betekend!!! Ik heb me suf gepiekerd, hahaha.
Wat lijkt me dat heerlijk zeg, een weekendje alleen maar scrappen met een clubje mede-scrappers!
Wat een leuke layout heb je gemaakt!! Zijn dat foto's van een van je dochters?? Mooie meid!
En een origineel kaartje weer!
Leuke post om te lezen!

Fijn weekend!
XXXJenneke

Viv zei

Leuk zo`n weekend, heerlijk scrappen!
Moeten wij ook eens doen :)

Het kaartje is erg leuk geworden, kun je aan Amber sturen die heeft vandaag een dochter gekregen!

De LO is echt stoer geworden!!! Leuk om weer een Pagina van je te zien!!!

Fijn weekend, kus Viv

- - Sheryl - - zei

Your card is adorable! Love it!

Anoniem zei

Ik heb geen idee wat DtuC betekend.. maar een weekendje weg met wat meiden om te scrappen is zowieso geweldig, HOE de club ook heet! Je stoere layout vind ik prachtig, vooral de titel! Je kaartje is ook lief! En jij bent ook lief! Zomaar reclame voor mij maken... dankjewel je bent een schat! Heb een fijn weekend!

Annette Bowes zei

Hi Angel, love how you paper pieced your image, looks like you had a fun time scrapping, take careX:)

Anoniem zei

Wat een lief kaartje !!! En een geweldige layout !!
Groetjes Berdien

Elizabeth P zei

Beautiful works and beautiful blog!!!
I enjoyed reading it!