Twee lo's die ik tijdens het gezellige weekend met de meisjes van DtuC heb gemaakt.
De eerste is van mijn oudste dochter Vivian en haar vriend Ivo, vorig jaar in Euro Disney.
De tweede is van het nichtje van middelste dochter Vera. Leuk om eens een echte kinder-lo te maken!
Bedankt weer voor het kijken, Angèle
6 opmerkingen:
Wat een leuke layouts, Angele!!
Ik heb ze aangeklikt om ze eens even van heeeel dichtbij te bekijken! Vooral die van Vivian en Ivo vind ik helemaal te gek, zoveel verrassende elementen, gaaf!!
De 'kinderlayout' is ook lekker vrolijk geworden. Ja, Sassafrass he, das altijd goed!
Is de verhuizing een beetje goed verlopen?
XXXJenneke
wow, moeders je heb echt twee gave Lo`s gemaakt!!!!
Vooral die van ons tweetjes vind ik helemaal het einde, zo zou ik hem zelf hebben kunnen maken.
Helemaal mijn smaak :)
We moeten echt snel nog eens samen gaan scrappen......
Kus Viv
wow!! your work is so inspiring!!! these los are gorgeous!
Wat een enorm mooie lo's heb je gemaakt allebei anders maar erg leuk!
Die bovenste layout is ERG leuk geworden Angele. Wat meer freestyle (mijn smaak dus ;)
De lo van Viv en Ivo is het helemaal hoor! Geweldig! En een kinderlayout maak ik eigenlijk ook nooit... zal die oude foto's van mijn zoon eens opzoeken want het is toch wel vrolijk en leuk om ook eens zoiets te doen!
Een reactie posten