


Craft Pudding is de sponsor deze week en dit is de prijs: een stempelsetje.
De opdracht was om een herfst-kaartje te maken.
De blaadjes zijn geponst uit filterzakjes, bewerkt met verschillende kleuren spray-inkt en hier en daar een vleugje goud.
Niet zelf gemaakt, maar cadeau gekregen van Wendy (DtuC)
Mijn favo winkel is een scrapbookwinkel! Maar eenmaal per 2 maanden ga ik blij de supermarkt uit! Dan zit de nieuwe FLOW in mijn tas! En deze keer weer heel inspirerend en 'scrappeble'!
Dan de foto! Toen ik de winnaar van DtuC (oktober), Ingeborg, wilde feliciteren kwam ik er achter dat ze in dezelfde gemeente woont als ik. Ze nam contact met me op en nodigde me uit om een ochtend samen te scrappen. Ingeborg heeft jarenlang in Australië gewoond en woont pas sinds afgelopen zomer weer in Nederland.
Een hartelijke meid! Kijk eens op Ingeborg's blog. Ze geeft challenges en omdat ze in Australië een scrapbookwinkel had, heeft ze heel wat moois weg te geven als prijs.
Van scrappen is nog niets gekomen; we hebben wel gezellig gekletst over o.a. onze gezamelijke passie scrappen! En ze heeft me schandalig verwend met scrapspulletjes die ze meebracht uit Australië.
Nogmaals heel hartelijk dank Ingeborg!
Fijne vrijdag, groetjes,
Angèle
5 opmerkingen:
WOW, wat ben jij een bofferd, Angele. Niet alleen om de cadeautjes maar vooral om het feit dat je zo'n gezellige scrapvriendin getroffen hebt die bij je in de buurt woont!! Dat lijkt me zo super!! Scrappen in je eentje is geweldig, maar met z'n tweetjes is dubbel geweldig!!
Wens jullie samen nog vele creatieve uurtjes!!
En wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt!!
Fijn weekend en groetjes,
Jenneke
Je kaart is een plaatje!
Wat enorm leuk dat jullie elkaar dan ontmoeten en samen scrappen, erg gezellig!
heel fijn weekend!
Wat een leuk herfst kaartje, past echt bij deze tijd van het jaar!
En wat ben je toch een bofferd om zo`n leuke scrapvriendin tegen het lijf te lopen :)
Fijn weekend, kus Viv
You know I love your card for this week's Get Sketchy challenge...great choice of paper and image!!
Hoi Angele ... bedankt voor je lieve complimenten ... enne ... zoals ik al zei, vind ik het gewoon heel leuk om een scrapvriendin in de buurt te hebben! Ik heb zoveel scrapspullen, dat ik die graag weg geef! Enne ... jij inspireert me enorm met je werk; wat een prachtige dingen maak jij! x
Een reactie posten