
Pink Persimmon Stamps is de sponsor van de prijs: $25 Gift Certificate!
De schets vond ik een moeilijke. Toen ik 'm een slag naar rechts draaide zag ik een letter B en wist ik wat ik ermee zou gaan doen. Maar nu ik 'm zo op mijn beeldscherm zie, denk ik plots dat ik de bingokaart rood had kunnen matten. Dat was wellicht mooier geweest! Hebben jullie dat ook wel eens;)
Er zijn weer hele mooie kaarten gemaakt door het team! Hier kun je ze bekijken.
Fijne 'voorjaars' vrijdag! Hier in 't zuiden kan het wel 17 graden worden! Top!
Groetjes, Angèle
3 opmerkingen:
Ha moeders, ben je van het voorjaar aan het genieten? ;)
Heel leuk, vrolijk kaartje heb je weer gemaakt, en ook zonder de rode mat onder de bingo kaart vind ik het kaartje helemaal af!!
Fijn weekend, kus Viv
I LOVE your happy birthday card!!!
Hij is hartstikke leuk zo, maar ik heb dat ook wel eens, ik had beter dit of dat kunnen doen, ach....niemand ziet het alleen wij zelf.
Ik vind het juist enorm leuk dat je de sketch moeilijk vond maar er wel dit resultaat mee hebt gemaakt!
Een reactie posten