zondag 1 november 2009

Paars en grijs!


De nieuwe kleurencombi bij 'Dare to use color': paars en grijs!

Deze keer mocht ik de kleuren kiezen. Actuele kleuren dit seizoen. Laat je inspireren en kom eens meedoen! Er zijn weer twee prijzen te verdienen. Neem maar eens een kijkje op het blog van DtuC.

Mijn bijdrage. Een vrolijke foto van Vivian en Ivo, gemaakt tijdens ons weekend in de Kop van Overijssel, afgelopen september!

Liefs, Angèle

6 opmerkingen:

Unknown zei

O wat een leuke kleurencombi! En je layout is weer prachtig als altijd. 'k Was erg benieuwd welke kleuren er dit keer gekozen zouden worden....ben weer helemaal blij :D
Lieve foto trouwens ook...
xx Monica

Viv zei

Hoi mam, wat een gave LO :) Gisteren heb ik hem in het echt bewonderd en hij is helemaal super, het 'borduurwerk' is echt mooi geworden!

Eens kijken of ik nog wat grijs en paars heb liggen om mee te doen!

Groetjes Viv

Dora zei

Wat een leuke foto en mooie lo, ik vind deze kleuren ook erg mooi!

liszha zei

Wat lief van je dat je Bep ook een kaartje gaat sturen. Ze is nu al zolang ziek dat ik me zo kan voorstellen dat het aantal kaarten minder gaat worden.
Tof van je!

Anoniem zei

Mooie kleurencombinatie, en wat zijn die geborduurde swirls mooi geworden!!! Dit is een prachtige layout, "delicaat" zou ik bijna zeggen! Leuke foto ook!

Jenneke zei

ohhhh, wat een lieve foto!! En wat een mooie layout! Prachtige kleurencombi, je ziet hem inderdaad veel in de (kleding)winkels!
En super, dat borduurwerk! Echt weer een layout waar veel aandacht aan besteed is!

XXXJenneke