donderdag 1 april 2010

Afwezig




Veertien dagen niet gepost. En weinig actief geweest in blogland! Soms zijn er andere dingen die aandacht vragen. Stil zitten is echter niets voor mij. Ik heb voor mijn middelste dochter's verjaardag een kalender gescrapt, maar... er geen foto's van gemaakt. En een houten lijstje uit de bouwmarkt gepimpt. Ook voor mijn middelste.
Een kaartje dat ik afgelopen winter maakte kan ik ook laten zien. En onze paasboom.
De boom kreeg ik voor Kerst van de meisjes. Ik heb 'm vanochtend versierd met zelfgemaakte hartjes en vogeltjes.

Vandaag kom ik bij jullie langs!

Fijne donderdag, liefs,

Angèle

Tip: Kijk eens bij Natasja Verbeek. Ze heeft een albumpje en meer leuks gemaakt met de nieuwe lijnen van Cosmo Cricket. En een fantastische give-away!

6 opmerkingen:

Jenneke zei

Ha Angele, fijn dat je er weer bent! Werd al een beetje bezorgd ;-)
Lief kaartje, ik herken het uiltje (stond ook op het kaartje wat je voor mij gemaakt hebt, weet je nog?)! En wat een leuk idee, zo'n Paas-boom! En ook de versiering herken ik ;-)

Wens je alvast goede Paasdagen!

XXXJenneke

Dora zei

Nou zeker niet stil gezeten, wat een mooie creaties en lekker toch genieten van alles en even niet bloggen!

~amy~ zei

wow!!! Love your projects...especially the OWL one:)

Viv zei

wow moeders.....wat een prachtige eye candy hier op je blog!
Leuk kaartje, dat uiltje is zo schattig!

En wat heb je de boom leuk versierd, misschien moet ik er ook wat meer in hangen (nog meer vogelhuisjes maken pfff en ik vind het al zo leuk ;)

X Viv

Natalie zei

Wat een mooie dingen weer... Ik ben helemaal weg van dat lijstje, heel mooi! En ook die paas-boom is super! Alvast fijne paasdagen gewenst,

Groetjes, Natalie

elke verschooten zei

mooi en stijlvol!!!wat de stempel op godelieve's blog betreft..Laat je me even weten welke je juist bedoeld. dan kan ik je verder helpen. je vindt mijn mail adres op mijn blog. groetjes

elke