..met Natascha Verbeek! In het voorjaar van 2008 in Veghel bij Marcia H.
Viv en ik scrapten nog niet zolang, 'n half jaar denk ik, en vonden alles leuk!
We bewaren dan ook zulke goede herinneringen aan deze tijd!
De kleuren van deze lo passen perfect bij het gevoel van deze heerlijke dag! En aan het einde een fantastische kit uit de winkel mee naar huis nemen en ons vergapen aan al het moois dat er in zat!
Ik mis deze heerlijke scrap-winkel...
Het kleurenpalet past in de eerste challenge van dit nieuwe blog: The Color Room.
Ik ga aan het hh-werk en hoop klaar te zijn als de zon vanmiddag verschijnt! De weergoden beloven veel goeds dit weekend. Geniet ervan!
Liefs, Angèle
6 opmerkingen:
Wat een te gekke LO, mam!! Ik heb ook hele goede herinneringen aan de creatie en deze dag :)
Je had wel een betere foto van me kunnen scrappen, het lijkt wel of ik zat ben ;)
X Viv
such a fun lo!
Heel erg mooi, leuke foto en een heel vrolijk geheel!
Wat een prachtige lo zeg! Ik vind de kleurencombi en papier helemaal super!
Enne ook de lo's over je ouders zijn heel erg mooi geworden!
Geniet van de zon!
Je kunt aan de foto's zien dat jullie veel plezier hadden! Mooi gebruik van die colour combo ook...
Ja, het mooie weekend lukt aardig - het zonnetjes schijnt alweer vanmorgen - heerlijk! Geniet ervan Angele!
Wat een prachtige layout! Je weet dat ik een grote blauw-fan ben, dus de kleuren zijn helemaal goed!! En met dat rose en geel wordt het een super zomerse pagina!!
Wens je een fijne, zonnige week!
XXXJenneke
Een reactie posten