woensdag 21 april 2010

Button Birthday...



... a little gift for my beloved mother. Next monday is her birthday!

Cheryl Nelson heeft een leuke uitdaging bedacht. Je kunt er alles over lezen op haar blog. Ik volg haar al een hele poos en ze maakt echt geweldige kaarten en lo's!

Liefs, Angèle

10 opmerkingen:

cnelson zei

How cute is this Angele?!!! LOVE how you used the buttons!! Fabulous!

~amy~ zei

This is soooooo cute!!! love the colors and the red stitching!

Viv zei

Wat een leuk kaartje moeders! Ik word er helemaal vrolijk van, leuk hoe je het knoopjes lint erbij hebt gebruikt!
En het envelopje past er pefect bij :)

Jenneke zei

Wat een plaatje is het weer, Angele!! Echt zo superlief, met die knoopjes en de bijpassende envelop!
En bedankt voor de link, er is inderdaad heel veel moois te zien!

XXXJenneke

Iris zei

Wat een geweldig leuk kaartje is dit! Zo vrolijk! Erg gaaf hoor!

Dora zei

Dit is nou echt enorm leuk, ik word er vorlijk van, en zo eorm orgineel!

Petra Coolen zei

Wat leuk!
Ben helemaal jaloers op je "naaiwerk":)
Dat moet ik mezelf toch ook eens gaan leren...

Heb je een bepaalde mal gebruikt voor de envelop?

Xan zei

En daar is mams ook,
ik weet niet of u me nog kent, maar we hebben ooit eens een workshop gevold in Heesch ik met mams en u met dochter!
Superleuk om jullie zo weer eens terug te vinden zeg!
Dit blog gaat bij mijn favjes hoor, hoop gauw van u te horen!!
Veel liefs Xan

Anoniem zei

Wat een geweldig leuke en vrolijke kaart! Echt een top-idee, met die knopen!!! Ik was afgelopen weekend "bij je in de buurt" (Landgraaf)en moest aan je denken - ook zo genoten van het prachtweer???

Peggy zei

Ik heb eigenlijk helemaal niets met kaartjes, maar zo nu en dan kom ik er eens eentje tegen en denk ik "wow" ... dit is er zo eentje. Ik word er helemaal happy van om dit te zien. Indrukwekkend!
xxx Peggy