maandag 12 april 2010

Mijn ouders...



...zijn vrijdag maar liefst 55 jaar getrouwd! Ter ere van dit heugelijke feit heb ik deze lo's voor hen gemaakt. De foto's zijn gemaakt in 1955, net voor hun trouwen. Mijn moeder 28 jaar en pa 32.

Oke, een letter mis ik nog. Maar na even navragen komt de tweede U binnenkort ook op z'n plaats! Dank alvast Viv!

Fijne dag,

Angèle

8 opmerkingen:

Unknown zei

PRACHTIG Angele. Ze zijn echt super geworden. Ook proficiat met de trouwdag van je ouders.

Groetjes Wendy

cnelson zei

wow!!! these los are absolutely GORGEOUS!!!

Anoniem zei

Wat een mooie layouts Angele!!! Werkelijk prachtig!!! De kleuren, de foto's uit die tijd... en gefeliciteerd met hun trouwdag!!!

Dora zei

Wat zijn deze mooi, een heel andere stijl dan wat ik gewend ben van je, maar zeker prachti!

Natalie zei

Wat zijn ze mooi, Angele!! Een heel mooi eerbetoon aan zo'n mooi moment.

Petra Coolen zei

Wat heb je dat mooi gemaakt Angele! Prachtig.
Dat zal zeker gewaardeerd worden.

Anoniem zei

Wat een schitterende layouts !! En wat een fantastisch kado ! Weet zeker dat ze daar enorm blij mee zullen zijn !!
Groetjes Berdien

Viv zei

Wat zijn de Lo`s geweldig mooi geworden, mam! Werkelijk prachtig!!
Heb je ze al aan opa laten zien?

Grappig om te zien dat oma op deze foto dezelfde leeftijd had als ik nu, dat maakt deze foto heel speciaal voor mij :)

Poeneke Viv