...zijn vrijdag maar liefst 55 jaar getrouwd! Ter ere van dit heugelijke feit heb ik deze lo's voor hen gemaakt. De foto's zijn gemaakt in 1955, net voor hun trouwen. Mijn moeder 28 jaar en pa 32.
Oke, een letter mis ik nog. Maar na even navragen komt de tweede U binnenkort ook op z'n plaats! Dank alvast Viv!
Fijne dag,
Angèle
8 opmerkingen:
PRACHTIG Angele. Ze zijn echt super geworden. Ook proficiat met de trouwdag van je ouders.
Groetjes Wendy
wow!!! these los are absolutely GORGEOUS!!!
Wat een mooie layouts Angele!!! Werkelijk prachtig!!! De kleuren, de foto's uit die tijd... en gefeliciteerd met hun trouwdag!!!
Wat zijn deze mooi, een heel andere stijl dan wat ik gewend ben van je, maar zeker prachti!
Wat zijn ze mooi, Angele!! Een heel mooi eerbetoon aan zo'n mooi moment.
Wat heb je dat mooi gemaakt Angele! Prachtig.
Dat zal zeker gewaardeerd worden.
Wat een schitterende layouts !! En wat een fantastisch kado ! Weet zeker dat ze daar enorm blij mee zullen zijn !!
Groetjes Berdien
Wat zijn de Lo`s geweldig mooi geworden, mam! Werkelijk prachtig!!
Heb je ze al aan opa laten zien?
Grappig om te zien dat oma op deze foto dezelfde leeftijd had als ik nu, dat maakt deze foto heel speciaal voor mij :)
Poeneke Viv
Een reactie posten