De nieuwe dare is bekend! De kleuren? Geel en oranje!
Leuke kleuren, maar met het resultaat van mijn eigen lo ben ik niet tevreden. Dat mag toch ook gezegd of niet?
Kom meedoen! De hoofdprijs, 15 euro, mag je besteden bij de gezellige scrapwinkel 'De Scrapheap' in Sprang-Capelle. Of in de webwinkel. Er is ook een tweede prijs: 5 euro aan foto-afdrukken. De sponsor is Webprint.
Groetjes, Angèle
7 opmerkingen:
Goh, ik snap niet dat je niet tevreden bent, Angele! Ik vind 'm hartstikke leuk, met die hartjes!! Mooie, zachtje kleuren ook. Wat mij betreft een geslaagde layout!!
XXXJenneke
Fantabulous!! LOVE those hearts!
Een moeilijke combi maar ik vind m erg mooi!
Hoi Angele,
Ben helemaal in de "challenge mood", dus wie weet....
Die hartjes heb je zo leuk gedaan, heel creatief.
Ha moeders....wat ben je weer kritisch! Maar ik moet zeggen dat deze LO -IRL- veel beter tot zo`n recht komt :-)
Toch vind ik hem leuk en vooral die hartjes en natuurlijk de foto!
De kleuren zijn geweldig Angele!!! Je layout is een beetje stijfjes misschien, maar ik vind 'm toch de moeite waard met die gestikte hartjes!!!
Leuk! Vooral die rijen met hartjes die je vastgestikt hebt! Tja tuurlijk mag je ontevreden zijn over je eigen werk. Wie heeft dat nou nooit eens... maarre ik ben het iig niet met je eens hoor!
Een reactie posten