vrijdag 8 juni 2012

DCL #141

De jubileum-schetsen van Anja werden door velen alle drie uitgewerkt en er waren juweeltjes bij! Ik heb er i.i.g. van genoten en ook inspiratie opgedaan. Dank je wel aan ieder die met ons meedeed.

De nieuwe uitdaging komt van Yvon. Ze verraste elk teamlid met een envelop met daarin een nostalgisch plaatje. Een plaatje dat we kregen van een nieuwe sponsor: Het witte luik; de sponsor van deze week. Hier zie je de prijs die er te verdienen valt.


Bijzonderheden over de challenge en de echt fantastische uitwerkingen van de teamleden vind je hier.

En dan mijn kaartje. Uit het achtergrondpapier heb ik een kader gesneden en het plaatje er achter geplakt. Verder heb ik me laten inspireren door het bestaande papier en een vlaggenlijn gemaakt.



Fijn weekend, Angèle


14 opmerkingen:

Gerdine zei

Angèle, echt heel leuk om het plaatje te verwerken in dit kaderpapier. Tjonge, hoe meer ik dit papier zie, hoe verliefder ik er op wordt. Dit papier van die serie heb ik niet, misschien toch nog maar een keer bestellen. Ik heb er gisteren nog één mee gemaakt n.a.v. de DCL sketch. Zo leuk! Fijn weekend!

miriam zei

hij is erg mooi geworden angele

gr miriam

Marjan zei

Ik vind het knap zoals jij een dergelijk plaatje toch op je eigen manier hebt verwerkt. Het is een heel gaaf kaartje met dit papier en het vlaggenlijntje... daar ben ik echt weg van!

Groetjes, Marjan

José zei

Wat een prachtige en moderne vintage kaart Angèle! Enige vlaggenlijn.

Margot zei

jou kaartje is mijn favoriet, mooie combi van het papier met het plaatje, frisse uitstraling!

Nadine zei

Hi angele, vintage meets 2012! Leuk gedaan deze kaart!

Willy zei

Heel erg mooi!!

Cornelie zei

Echt zo super hoe je dit gedaan hebt! Erg mooi!
Groetjes Cornelie

Wilma zei

Wow...MOOI!!!!!

Judith zei

Oh, dit is echt mooi, Angèle!

Stampidoe@gmail.com zei

e bent goed bij jezelf gebleven Angèle een pracht van een kaart in je eigen stijl. dat was ook een beetje mijn bedoeling

Groetjes Yvon

MirjamC zei

weer zo'n beauty van een kaart! erg mooi!

cnelson zei

So sweet and lovely!

Viv zei

Leuk hoe je het vintage plaatje verwerkt heb op de kaart, zo heb je toch een hele andere kaart gekregen dan je normaal zou maken...mooi!