De schets is ditmaal van Miriam.
Ik heb 'm een slag gedraaid zoals je kunt zien. Er is een speciale kleuropdracht bij: Maak de kaart in één kleur of tinten van een kleur samen met wit. Oftewel wit met een kleurtje.
Met dezelfde schets maakte ik nog een geboortekaartje:
Dit kaartje ging al op de post. Een felicitatie voor de ouders en zusje van JORIS.
De sponsor van DCL is deze week: De Scrapzolder.
Voor de prijs en de uitwerkingen van het team verwijs ik weer graag naar DCL.
Fijne week,
Angèle


8 opmerkingen:
Vind ze allebei erg mooi! Het eerste in de natuurtinten met de mooie knoopjeskaart als blikvanger en de tweede een schattig geboortekaartje! Aftellen, hè Angèle?
Weer een heel mooi strak kaartje, en vind de knopen erg mooi!
Je eerste eehh tweede kaartje, haha, is ook top!
Groetjes cornelie
Mooie kaarten heb je gemaakt.
Ik ga op zoek naar een blikje tijd.
Liefs hennie.
Leuk met die knopen! En het geboortekaartje is een schatje!
Ooh, wat leuk zo twee totaal verschillende uitwerkingen van dezelfde schets! De eerste is prachtig de tweede heel grappig, leuk en lief.
So super CUTE!
Wat een lief geboortekaartje! En wij maar wachten... ;)
De buttons zijn erg leuk!
X Viv
Ohh Angèle, dat geboorte kaartje is ook gaaf zeg. :)) Totaal anders als ik gewend ben met geboorte kaartjes. Deze ga ik even onthouden. ;)
Groetjes Rosalien
Een reactie posten