Dat is reden tot grote dankbaarheid en een vrolijk weggeefje. Het enige wat je hoeft te doen om kans te maken, is voor mij een felicitatie-kaartje maken met haar naam verwerkt op de voorkant.
Iedereen die het leuk vindt, mag meedoen; volger of niet. Ik vind het fantastisch om kaartjes te ontvangen en hoop dat jullie massaal reageren! De kaartjes (als ze komen ;)) zal ik hier op mijn blog showen en krijgen een mooi plekje aan een slinger. Als je mee wilt doen stuur dan een mailtje naar angelekeulen@gmail.com dan krijg je mijn adresgegevens. Deze pakketjes heb ik samengesteld:
Nr. 1
Nr. 3
Je mag aangeven waar je voorkeur naar uit gaat. Op zondag 15 juli zal ik de winnaars bekend maken.
Liefs,
Een nieuwe en trotse oma Angèle
21 opmerkingen:
Oma Angèle ook hier GEFELICITEERD, wat is het toch een schatje.
Liefs Yvon
Van harte nogmaals met jullie mooie, kleine en schattige kleindochtertje!
Leuk idee, die give-away! Ik was al klaar met een kaartje voor jou, dat is onderweg :) Zonder Fenne erop, maar het ging me om het idee.
Hoop dat je veel mooie kaartjes krijgt!
Ook vanaf deze plaats van harte gefeliciteerd Angele alle reden om een trotse oma te zijn wat een plaatje zeg.
Een heel erg leuk kaartje ook trouwens en wat geef je leuke pakketjes weg zeg toppie.
Angéle van Harte Gefeliciteerd hoor, wat een mooi meisje.
Echt iets om trots op te zijn en vooral van te genieten.
Gr. Anita
Gefeliciteerd,geniet er van. Ik ga van de week gelijk aan de slag , zal je mailen om je adres.
Mieke
Ze is er.... jullie eerste kleinkind!
Wat een mooi meisje en wat zullen jullie trots zijn.
Prachtig kaartje Angele!!
Gefeliciteerd oma Angèle !!! Fijn om te horen dat alles goed gaat. Nu kunnen jullie lekker genieten van je kleindochter.
Groetjes Berdien
Van harte gefeliciteerd Angele! Wat een prachtig meisje, geniet van haar en van het oma zijn! Ik stuur je zo een mail, want dit is toch wel een kaart waard ;)!
van harte gefeliciteerd angele! wat een prachtig kindje met een prachtige naam!
natuurlijk ga ik je een kaartje sturen, dat was ik al van plan:) ook zonder giveaway natuurlijk:)
Hieperdepiep hoera!! gefeliciteerd! wat zal je trots zijn! Heel erg leuk, geniet maar lekker!
Tuurlijk ga ik een kaartje maken!!
Nogmaals gefeliciteerd, Angele, met de geboorte van Fenne!! Wat een lieve naam zeg! EN wat een plaatje van een baby!!
Geniet ervan!!
XXXJenneke
Gefeliciteerd! Wat heerlijk dat alles goed is en je trotse oma bent. Ook goed te horen dat het met moeder en dochter goed gaat!
Groetjes, Johanna
Wat leuk, van harte oma! Als je zo vriendelijk wilt zijn om je adres te mailen. (krijg je deze reactie via je mail, dan kun je op beantwoorden drukken! ben nameijk niet thuis.) Dan maak ik een kaartje voor Fenne als ik weer thuis ben!
Ooh, wat een schatje! Hartelijk gefeliciteerd, oma!
Gisteren was ik bij Cornelie (voor het eerst), Nadine was er ook. We hebben gesproken over jou en je dochter, vroegen ons af, wanneer ze was uitgerekend. En zie, het goede nieuws staat op je blog, super!
Je hebt een heel mooi kaartje voor Fenne gemaakt! Groetjes, Judith
Hallo Angéle
Van Harte gefeliciteerd met je kleindochter.Ze is een schatje.groetjes Margo.
Van harte gefeliciteerd met jullie schattige kleindochter Fenne.
Prachtige kaart!
Van harte gefeliciteerd met je mooie kleindochter! En wat een prachtige kaart heb je gemaakt, mooi met zachte kleurtjes!
Ik zie nog maar net op Viv's blog dat ze moeder is geworden - en jij dus oma! Gefeliciteerd!!! Ik ben een tijdje offline geweest vanwege computer problemen, en probeer nu alles weer een beetje in te halen - vandaar dat mijn reactie wat te laat is, maar wel heel erg gemeend hoor!!!
Ohjee, dit heb ik gemist. Angèle, ONTZETTEND gefeliciteerd met je prachtige kleinkind!!!! Geweldig leuk, wat zal je trots zijn.
Ik wil heel graag meedoen en ga een kaartje maken. Hoop dat me dat nog op tijd lukt!
LIefs, Jose
Ik vind je kaartje trouwens fantastisch! De strookjes achter de leuke vogeltjes zijn helemaal mijn ding!
Al een tijdje niet meer op je blog geweest. Ik zie mooie kaartjes! En je bent oma geworden! Alsnog van harte!!!
Een reactie posten