Tijd voor DCL. Marjan maakte deze schets voor ons. Een schets waar velen goed mee uit de voeten kunnen denk ik zo.
.
Dit werd mijn kaartje. Met mijn lievelingsbloem het viooltje. Daarom ben ik ook zo blij met deze stempel!
DCL wordt ditmaal gesponsord door Digital Delights:
De prijs die er te verdienen valt en de mooie uitwerkingen van de teamleden van DCL vind je hier. Doe gezellig met ons mee! Tot en met vrijdag 6 juli 18:00u heb je de tijd om je creatie toe te voegen aan Mr. Linky.
Fijn, zonnig weekend! Dank je wel weer eens voor jullie reactie's waar ik altijd blij mee ben en bovenal voor de felicitaties bij de geboorte van Fenne! Vier kaartjes kreeg ik al en volgende week zal ik ze hier showen.
Groetjes, Angèle


7 opmerkingen:
Hele mooie stempel! Je kaartje vind ik ook prachtig!
Gefeliciteerd met je kleindkindje,wat geweldig lijkt me dat oma worden!Ik vind je violen kaart ontzettend mooi,zo subtiel!
Fijn weekend,Elly
Je weet al dat ik je kaartje erg erg mooi vind! Mooie heldere tint rood en de combinatie van de viooltjes met net één rode erbij staat heel fris!
Fijn weekend!
In 1 woord: P R A C H T I G !!!
supermooi kaartje!
Soooo LOVELY!!
Ik vind het echt een prachtkaart. Wat een mooie viooltjes.
Een reactie posten