zaterdag 7 juli 2012

DCL #145

Marianne heeft een leuke schets gemaakt:


Zoals je kunt zien heb ik 'm een slag gedraaid en dit werd mijn kaartje:


DCL wordt deze week natuurlijk weer gesponsord en wel door Harlekino Hobby.
Hier kun je alle bijzonderheden vinden en de mooie uitwerkingen van de DCL teamleden bekijken.

Een heel fijn weekend,

Angèle

9 opmerkingen:

MirjamC zei

weer zo'n vrolijke kaart! mooi papier heb je gebruikt en erg leuk met de slingers!

Cornelie zei

Erg mooi weer je kaart Angèle! Gaaf hè de Silhouette, ben er ook zó blij mee!!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig kaartje, heerlijke kleuren!
Groetjes van Jacqueline

Marjan zei

Vind hem heel mooi! Leuk dat je gedraaid hebt... ik zit heeeeeel erg hard na te denken over de Silhouette...

Nadine zei

Super leuk clean kaartje, vrolijk!

Dora zei

Wat een enorm mooie kaart, erg mooi zo met het witte vlak erin!

Viv zei

Silhouette wil je die gaan kopen? Die is echt wel heeeeeel erg gaaf!!
Leuke, vrolijke kaart weer moeders!

X Viv

Ellen zei

Prachtig CAS Angele! Leuk dat je schets gedraaid hebt!
Groetjes Ellen

Wilma zei

Mooi en stijlvol! Prachtig!