Marianne heeft een leuke schets gemaakt:
Zoals je kunt zien heb ik 'm een slag gedraaid en dit werd mijn kaartje:
DCL wordt deze week natuurlijk weer gesponsord en wel door Harlekino Hobby.
Hier kun je alle bijzonderheden vinden en de mooie uitwerkingen van de DCL teamleden bekijken.
Een heel fijn weekend,
Angèle

9 opmerkingen:
weer zo'n vrolijke kaart! mooi papier heb je gebruikt en erg leuk met de slingers!
Erg mooi weer je kaart Angèle! Gaaf hè de Silhouette, ben er ook zó blij mee!!
Een prachtig kaartje, heerlijke kleuren!
Groetjes van Jacqueline
Vind hem heel mooi! Leuk dat je gedraaid hebt... ik zit heeeeeel erg hard na te denken over de Silhouette...
Super leuk clean kaartje, vrolijk!
Wat een enorm mooie kaart, erg mooi zo met het witte vlak erin!
Silhouette wil je die gaan kopen? Die is echt wel heeeeeel erg gaaf!!
Leuke, vrolijke kaart weer moeders!
X Viv
Prachtig CAS Angele! Leuk dat je schets gedraaid hebt!
Groetjes Ellen
Mooi en stijlvol! Prachtig!
Een reactie posten