Margot bedacht deze leuke uitdaging: Maak een kaart in de vorm van een hexagon; oftewel een zeshoek:
Tips, de mooie inspiratiekaartjes, de sponsor van de week Hobbiesjoppie en de prijs die beschikbaar wordt gesteld... je kunt het allemaal vinden op ons DCL-blog. Zeker de moeite waard om te gaan kijken!
Nog een tip: zoek je een kant en klare template van een hexagon? Dan kun je terecht op het blog van DT-er Marjan. Zij plaatste er een bij vandaag.
Dit werd mijn kaartje. De achtergrond opgebouwd uit driehoeken:
En doe je mee dan heel veel plezier en succes!
Morgen plaats ik de felicitatie-kaartjes die ik mocht ontvangen t.g.v. de geboorte van Fenne. Jullie hebben me heel blij gemaakt door mee te doen. Want, echt je kijkt met zoveel meer plezier uit naar de postbode ;)
Wat wil een kaartjesmaker nog meer dan Happy Mail! Ook hier een dankjewel.
Fijn weekend,
Angèle

13 opmerkingen:
Ik vind m geweldig, mooie kleuren ook!
schitterend kaartje Angèle!
Wat een supermooi chic kaartje!
Het papier is ook echt heeel mooi!
Ben benieuwd naar de kaartjes die je hebt gekregen!
Groetjes
Vera
Mooie romantische kaart!
Ik vind jouw uitwerking zoooo mooi! Heel gaaf die delen en dan zo aan elkaar gestikt. De middenvorm maakt het af! Superkaartje, Angèle en wat leuk dat je de kaartjes gaat laten zien, ben heel benieuwd!
Prachtig van kleur Angèle, zo zacht!
Groetjes Ellen
heel erg mooi
nu nog een gepaste enveloppe vinden ;)
Wat een prachtig kaartje !! Hele mooie zachte kleuren en die driehoekjes op de achtergrond vind ik erg leuk gedaan.
Groetjes Berdien
Wat een super schattig en toch strak kaartje, erg knap gedaan. Mooi met dat stikwerk ook!
prachtige kaart en wat een leuke vorm!
Ik ben reuze benieuwd wat voor moois aan Fenne-mail er op je mat viel!
Je kaart voor de challenge vind ik echt geweldig. Mooi lichte tinten, zo leuk opgebouwd met de driehoeken en hexa's in het midden. Mooi stikwerk ook, dat is bij mij een schot in de roos ;-)
Zo mooi weer!!
wat een super mooie hexagon kaart.
groetjes yvon
Een reactie posten