vrijdag 13 juli 2012

DCL #146

Margot bedacht deze leuke uitdaging: Maak een kaart in de vorm van een hexagon; oftewel een zeshoek:


Tips, de mooie inspiratiekaartjes, de sponsor van de week Hobbiesjoppie en de prijs die beschikbaar wordt gesteld... je kunt het allemaal vinden op ons DCL-blog. Zeker de moeite waard om te gaan kijken!

Nog een tip: zoek je een kant en klare template van een hexagon? Dan kun je terecht op het blog van DT-er Marjan. Zij plaatste er een bij vandaag.

Dit werd mijn kaartje. De achtergrond opgebouwd uit driehoeken:


En doe je mee dan heel veel plezier en succes!

Morgen plaats ik de felicitatie-kaartjes die ik mocht ontvangen t.g.v. de geboorte van Fenne. Jullie hebben me heel blij gemaakt door mee te doen. Want, echt je kijkt met zoveel meer plezier uit naar de postbode ;)
Wat wil een kaartjesmaker nog meer dan Happy Mail! Ook hier een dankjewel.

Fijn weekend,

Angèle

13 opmerkingen:

Dora zei

Ik vind m geweldig, mooie kleuren ook!

Margot zei

schitterend kaartje Angèle!

Vera zei

Wat een supermooi chic kaartje!
Het papier is ook echt heeel mooi!
Ben benieuwd naar de kaartjes die je hebt gekregen!

Groetjes

Vera

Wilma zei

Mooie romantische kaart!

Marjan zei

Ik vind jouw uitwerking zoooo mooi! Heel gaaf die delen en dan zo aan elkaar gestikt. De middenvorm maakt het af! Superkaartje, Angèle en wat leuk dat je de kaartjes gaat laten zien, ben heel benieuwd!

Ellen zei

Prachtig van kleur Angèle, zo zacht!
Groetjes Ellen

caroline zei

heel erg mooi
nu nog een gepaste enveloppe vinden ;)

Anoniem zei

Wat een prachtig kaartje !! Hele mooie zachte kleuren en die driehoekjes op de achtergrond vind ik erg leuk gedaan.
Groetjes Berdien

Nadine zei

Wat een super schattig en toch strak kaartje, erg knap gedaan. Mooi met dat stikwerk ook!

MirjamC zei

prachtige kaart en wat een leuke vorm!

José zei

Ik ben reuze benieuwd wat voor moois aan Fenne-mail er op je mat viel!
Je kaart voor de challenge vind ik echt geweldig. Mooi lichte tinten, zo leuk opgebouwd met de driehoeken en hexa's in het midden. Mooi stikwerk ook, dat is bij mij een schot in de roos ;-)

Cornelie zei

Zo mooi weer!!

Stampidoe@gmail.com zei

wat een super mooie hexagon kaart.

groetjes yvon