Ja, je leest het goed. Geen top 3 maar een top 4 ;)
Twee creatieve schoonzoons en dochters hebben me geholpen met kiezen. We werden het snel eens.
Maar moeilijk is het toch. Ik wil het liefst iedereen die zo lief was een kaartje te sturen laten winnen en wat leuks sturen.
Hier onze keus:
1. Mirjam:
2. Vera:
3. Cornelie:
En na al dat heerlijke roze een prachtig paars exemplaar van José op de 4e plek:
Mirjam en Vera als jullie je voorkeur willen aangeven. Pakketje 1, 2 of 3. Voor Cornelie en José is het straks een verrassing ;)
Nogmaals hartelijk dank allemaal! En ook ik kan het iedereen aanraden. Happy mail is heerlijke post!
Liefs, Angèle
13 opmerkingen:
Wat een prachtige top 4!!!!
wat super:):):) dank je wel! alle drie de pakketjes zijn super leuk, maar nr 3 is toch wel mijn fave:)
Wauw wat leuk! en dan te bedenken dat ik halverwege het kaartje wilde stoppen! Heb ik wel vaker...en dan ga ik toch door. En zie hier, sta ik gewoon in je top 3, heel erg leuk, dank je wel Angèle!
Ik ga voor pakje 1, maar ik ben net zo blij met 1 van de andere hoor!
Groetjes Cornelie
iedereen gefeliciteerd, het is een mooie top 4 geworden.
Mieke
Super leuke top 4! Gefeliciteerd aan de dames, jullie hebben mooi werk geleverd ;)!
Nou zeg dat wel! Erg mooie toppers en van harte, dames!
Een schitterende top 4 zeg zou niet kunnen zeggen welke ik de mooiste vind. Dames van harte gefeliciteerd hoor en veel plezier met jullie prijs.
Haaa allemaal, gefeliciteerd met het behalen van de top 4!
De kaartjes waren allemaal echt te gek!
Angele bedankt :)
Groetjes
Vera
Gefeliciteerd allemaal!
Leuk, Angele, dat het een top 4 is geworden.
Groetjes, Judith
Zeker weten een terechte top 4!
Wat een mooie kaartjes en een super top 4! Allemaal van harte gefeliciteerd dames en wat geweldig dat jullie deze kaartjes voor mijn moeder gemaakt hebben, helemaal te gek!
Liefs Viv
Naaaa wat gaaf zeg! Leuk dat ik er ook bij sta. Meiden allemaal gefeliciteerd!
Het is zeker leuk om zoiets te organiseren. Leuker dan kadootjes krijgen!
Ben benieuwd waarmee je me gaat verrassen Angèle. Alvast bedankt!
Gefeliciteerd dames mooi kaarten heb je gekregen Angele
Een reactie posten