maandag 16 juli 2012

Top 4

Ja, je leest het goed. Geen top 3 maar een top 4 ;)
Twee creatieve schoonzoons en dochters hebben me geholpen met kiezen. We werden het snel eens.
Maar moeilijk is het toch. Ik wil het liefst iedereen die zo lief was een kaartje te sturen laten winnen en wat leuks sturen.

Hier onze keus:

1. Mirjam:

2. Vera:

3. Cornelie:


En na al dat heerlijke roze een  prachtig paars exemplaar van José op de 4e plek:


Mirjam en Vera als jullie je voorkeur willen aangeven. Pakketje 1, 2 of 3. Voor Cornelie en José is het straks een verrassing ;)

Nogmaals hartelijk dank allemaal! En ook ik kan het iedereen aanraden. Happy mail is heerlijke post!

Liefs, Angèle

13 opmerkingen:

Wilma zei

Wat een prachtige top 4!!!!

MirjamC zei

wat super:):):) dank je wel! alle drie de pakketjes zijn super leuk, maar nr 3 is toch wel mijn fave:)

Cornelie zei

Wauw wat leuk! en dan te bedenken dat ik halverwege het kaartje wilde stoppen! Heb ik wel vaker...en dan ga ik toch door. En zie hier, sta ik gewoon in je top 3, heel erg leuk, dank je wel Angèle!
Ik ga voor pakje 1, maar ik ben net zo blij met 1 van de andere hoor!
Groetjes Cornelie

mieke zei

iedereen gefeliciteerd, het is een mooie top 4 geworden.

Mieke

Nadine zei

Super leuke top 4! Gefeliciteerd aan de dames, jullie hebben mooi werk geleverd ;)!

Marjan zei

Nou zeg dat wel! Erg mooie toppers en van harte, dames!

anja curvers zei

Een schitterende top 4 zeg zou niet kunnen zeggen welke ik de mooiste vind. Dames van harte gefeliciteerd hoor en veel plezier met jullie prijs.

Vera zei

Haaa allemaal, gefeliciteerd met het behalen van de top 4!
De kaartjes waren allemaal echt te gek!
Angele bedankt :)

Groetjes

Vera

Judith zei

Gefeliciteerd allemaal!
Leuk, Angele, dat het een top 4 is geworden.

Groetjes, Judith

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Zeker weten een terechte top 4!

Viv zei

Wat een mooie kaartjes en een super top 4! Allemaal van harte gefeliciteerd dames en wat geweldig dat jullie deze kaartjes voor mijn moeder gemaakt hebben, helemaal te gek!

Liefs Viv

José zei

Naaaa wat gaaf zeg! Leuk dat ik er ook bij sta. Meiden allemaal gefeliciteerd!
Het is zeker leuk om zoiets te organiseren. Leuker dan kadootjes krijgen!
Ben benieuwd waarmee je me gaat verrassen Angèle. Alvast bedankt!

Stampidoe@gmail.com zei

Gefeliciteerd dames mooi kaarten heb je gekregen Angele