Bijzonderheden en de prachtige inspiratie-voorbeelden van het DCL-team vind je hier.
De laatste tijd maak ik regelmatig patchwork-achtergrondjes met b.v. restjes. En als ik een blokje papier tot de laatste snipper heb gebruikt dan is het dit wel. Het papier blijf ik leuk vinden.
Ik pons dan vierkantjes uit, plak deze op ruitjespapier, een stik- of zigzagsteekje met de hand of machine en zo ontstaat een achtergrondje dat lekker opruimt bovendien ;)
DCL wordt door de Craftorij gesponsord deze week. De prijs is nog niet bekend maar zal spoedig op het DCL-blog te bewonderen zijn.
Ga je deze uitdaging met ons aan? Dat kan tot vrijdag 3 augustus 18:00u.
Fijn weekend, Angèle
10 opmerkingen:
Erg leuk weer Angele! Mooi gebruik van al die papiertjes bij elkaar, super uitgewerkt!
Dag Oma! Ik loop heel erg achter met het lezen van blogs en zie nu pas dit heugelijke feit! Van harte gefeliciteerd met Fenne!
Je patchworkkaartje is weer leuk! Leuk om zo je restjes te verwerken.
Ja, echt super Angèle, leuk effect is dat kleurige patchwork! Mooi label erop, maakt het helemaal af!
Leuk zo;n restjes kaartje!
Groetjes
Vera
Ik sta iedere keer versteld van wat je maakt Angèle zo mooi ook deze weer zeer origineel.
liefs yvon
super leuk deze patchwork kaart! mooi met de stiksels!
Mooie frisse kaart Angèle! Erg leuk.
Maak je niet druk om de prijs hoor. Ik heb gewoon nog iets leuks in het vooruitzicht en zie het wel een keer in de brievenbus belanden.
Geniet van Fenne!
Wat een leuk resultaat zeg!
Grtjs Patrice
Wat een leukerd!!!!
Wat een leuke schets en wat een leuke fleurige kaart heb je gemaakt! Hier zou je een hele serie van kunnen maken, zonde om alleen maar één iemand blij te maken met zo'n leuk kaartje!
Een reactie posten