zondag 15 juli 2012

Felicitatie-kaartjes

Zoals beloofd hier de prachtige zelfgemaakte kaartjes die ik mocht ontvangen ter gelegenheid van de geboorte van Fenne:

Mieke:


Miranda:


Nadine:


Miriam:


Marjan:


Anja:







José:

Yvon:


Cornelie:

Vera:


Mirjam:


Zijn ze niet mooi? Dank jullie wel meiden; jullie maakten me heel blij! Morgen zal ik bekend maken wie mijn give-away gewonnen heeft. Gelukkig heb ik hulp gehad met kiezen ;)

Groetjes, Angèle

8 opmerkingen:

MirjamC zei

wat leuk om zo alle kaarten bijelkaar te zien!

Vera zei

wowww wat ben je verwend!!
wat n supergave kaartjes allemaal!!
echt n feestje om naar te kijken:)

groetjes vera

José zei

Oh wow, wat een prachtige verzameling kaarten Angèle! Stuk voor stuk plaatjes, maar ik moet zeggen dat die van Anja er voor mij uitspringt. Wat een beauty!

Marjan zei

Wat leuk om te zien allemaal!

Viv zei

Wat een leuke kaartjes heb je gekregen, echt lief van iedereen dat ze een kaartje hebben gemaakt....sommige zelfs ook nog een voor mij :)
Ben benieuwd naar de top 3!

X Viv

Wilma zei

Wat een pracht collectie heb jij zo!
Petje af voor de maaksters!

Nadine zei

Wat een geweldige collectiE!

Cornelie zei

Ik heb nu even rustig naar alle kaartjes gekeken...wat mooi! Erg leuk!