Mieke:
Miranda:
Nadine:
Miriam:
Marjan:
Anja:
José:
Yvon:
Cornelie:
Vera:
Mirjam:
Zijn ze niet mooi? Dank jullie wel meiden; jullie maakten me heel blij! Morgen zal ik bekend maken wie mijn give-away gewonnen heeft. Gelukkig heb ik hulp gehad met kiezen ;)
Groetjes, Angèle
8 opmerkingen:
wat leuk om zo alle kaarten bijelkaar te zien!
wowww wat ben je verwend!!
wat n supergave kaartjes allemaal!!
echt n feestje om naar te kijken:)
groetjes vera
Oh wow, wat een prachtige verzameling kaarten Angèle! Stuk voor stuk plaatjes, maar ik moet zeggen dat die van Anja er voor mij uitspringt. Wat een beauty!
Wat leuk om te zien allemaal!
Wat een leuke kaartjes heb je gekregen, echt lief van iedereen dat ze een kaartje hebben gemaakt....sommige zelfs ook nog een voor mij :)
Ben benieuwd naar de top 3!
X Viv
Wat een pracht collectie heb jij zo!
Petje af voor de maaksters!
Wat een geweldige collectiE!
Ik heb nu even rustig naar alle kaartjes gekeken...wat mooi! Erg leuk!
Een reactie posten