vrijdag 22 juni 2012

DCL #143

Cornelie maakte haar allereerste schets voor DCL:


Dit werd mijn zomers kaartje:


De sponsor van deze week is In2Stamps:


Kijk eens bij DCL daar kun je alle bijzonderheden over deze uitdaging lezen en de mooie, diverse uitwerkingen van het team bekijken.

Fijn weekend,

Angèle

13 opmerkingen:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig kaartje, heel erg leuk. Mooie sketch.
Groetjes van Jacqueline

Viv zei

Leuk kaartje moeders, lekker vrolijk en zomers!

X Viv

Marjan zei

Echt een gaaf kaartje, met de leuke kersjes en de knoop erbij. leuk detail!

Dora zei

Heel erg mooi!

Willy zei

Wat een gaaf kaartje, leuke kleurtjes en wat grappig die kersjes met dat derde kersje!!

Anoniem zei

Wat een vrolijke kaart! Zo leuk die knoop bij de kers.
Liefs, Myriam

Margot zei

heerlijk kaartje met al die kleurtjes en kersen! leuk die knoop erbij!

Wilma zei

Oooh wat een mooie vrolijke kaart met die leuke kersen en de derde is super bedacht!

Cornelie zei

Vind h'm helemaal te gek!!! Echt de mooiste die er is gemaakt!!

Gerdine zei

Nou, van die kersen lust ik er nog wel een paar! Heel gaaf gedaan en mooi met dat contrasterende stiksel!

José zei

Ik vind je kaart gaaaaaaf! Echt jouw stijl en die vind ik zo mooi. Gaaf stikwerk; zo mooi dicht op elkaar de steekjes. Enig de kersen.

Vera zei

Wat een lekker fris kaartje!
leuk gedaan :)
Ben zo benieuwd wanneer jullie kleinkindje geboren wordt!
Met mijn zwngerschap gaat alles gelukkig ook goed, dank je wel!

Groetjes

Vera

Colleen zei

Beautiful card! the pink is so sweet and fresh...the cherries look good enough toe at! Terrific take on this sketch!