Cornelie maakte haar allereerste schets voor DCL:
Dit werd mijn zomers kaartje:
De sponsor van deze week is In2Stamps:
Kijk eens bij DCL daar kun je alle bijzonderheden over deze uitdaging lezen en de mooie, diverse uitwerkingen van het team bekijken.
Fijn weekend,
Angèle


13 opmerkingen:
Een prachtig kaartje, heel erg leuk. Mooie sketch.
Groetjes van Jacqueline
Leuk kaartje moeders, lekker vrolijk en zomers!
X Viv
Echt een gaaf kaartje, met de leuke kersjes en de knoop erbij. leuk detail!
Heel erg mooi!
Wat een gaaf kaartje, leuke kleurtjes en wat grappig die kersjes met dat derde kersje!!
Wat een vrolijke kaart! Zo leuk die knoop bij de kers.
Liefs, Myriam
heerlijk kaartje met al die kleurtjes en kersen! leuk die knoop erbij!
Oooh wat een mooie vrolijke kaart met die leuke kersen en de derde is super bedacht!
Vind h'm helemaal te gek!!! Echt de mooiste die er is gemaakt!!
Nou, van die kersen lust ik er nog wel een paar! Heel gaaf gedaan en mooi met dat contrasterende stiksel!
Ik vind je kaart gaaaaaaf! Echt jouw stijl en die vind ik zo mooi. Gaaf stikwerk; zo mooi dicht op elkaar de steekjes. Enig de kersen.
Wat een lekker fris kaartje!
leuk gedaan :)
Ben zo benieuwd wanneer jullie kleinkindje geboren wordt!
Met mijn zwngerschap gaat alles gelukkig ook goed, dank je wel!
Groetjes
Vera
Beautiful card! the pink is so sweet and fresh...the cherries look good enough toe at! Terrific take on this sketch!
Een reactie posten