woensdag 3 maart 2010

A day to celebrate...


Vandaag is mijn jongste, Annemijn, 21 geworden! Een mijlpaal. Ik ben moeder van 3 volwassen dochters nu! Een dikke proficiat lieverd!

Kaartje n.a.v. een schets van Berdien Weideveld voor Scrapbook Nederland.

Groetjes, Angèle

4 opmerkingen:

yyam zei

Wow! Love the brightly colored papers! Ah...to be 21 again...

Dora zei

Superkaartje, leuke kleuren!

Viv zei

Wat een leuk kaartje heb je voor Mijntje gemaakt! Zal ze zeker blij mee zijn!

Jenneke zei

Ah, Angele, ik zie dit kaartje nu pas!! Wat mooi zeg!!!! En van harte met je volwassen dochter(s)!

XXXJenneke