dinsdag 2 maart 2010

2S4U Kazan's sketch #47




Toen ik de nieuwe sketch zag dacht ik meteen aan een grote ring. Viv's vriendin Suzanne trouwt vrijdag met haar Edgar en zo ontstond dit kaartje. Niet dat dit 'juweel' als ring zo duidelijk naar voren komt, maar met een beetje fantasie... De prachtige knoop komt uit de kringloopwinkel.

Suzanne en haar vriend trouwen in een prieeltje in een prachtig oud park. De reden? Ze wil graag dat haar paard erbij kan zijn!



With this ring...

A wedding-card for friends of my oldest daughter Viv.
The marriage will be on friday, march 5.

Thanks's for looking, Angèle

14 opmerkingen:

Kay zei

Gasp! This is gorgeous! It's so elegant, stylish and classy! I love the pearl cluster! What a special wedding card. Thank you for joining us at 2S4Y!
♥♥ Kay

Kathy Martin zei

Beautiful card! Lovely pearl accents! Thanks for joining in the fun this week at 2S4Y! :)

Anoniem zei

Mooi kaartje Angèle !! Leuk ook zoals je het idee verzonnen heb. Waar je al geen inspiratie uit kunt halen :):)
Groetjes Berdien

Viv zei

o wow, die gaat Suus helemaal geweldig vinden! Heel erg leuk hoe je de sketch hebt geïnterpreteerd en de knoop is inderdaad geweldig!

X Viv

yyam zei

Om my! What a classy and elegant card! Love the wonderful textures!

Jenneke zei

Wat een schit-te-ren-de kaart!!!!
Prachtige knoop!!

Groetjes, Jenneke

cnelson zei

Wowzers!! This could not be more stunning!!! Jaw droppingly gorgeous!! You are so talented!

Petra Coolen zei

Mooiiiii!
Een prachtige, stijlvolle kaart.

Anoniem zei

Ooohhh, da's inderdaad een kaart "with style" - wat een prachtige en elegante interpretatie van die sketch! Ik zal duimen voor mooi weer op vrijdag!

Alice zei

very elegant card!

~amy~ zei

stunning...wow!!!!

Dora zei

Wat een schitterende sijlvolle kaart!

Unknown zei

so pretty - I love the center jewell piece
:)

Heather P. zei

So GORGEOUS!

Thanks for playing along with us @ 2S4Y. :)