
Toen ik de nieuwe sketch zag dacht ik meteen aan een grote ring. Viv's vriendin Suzanne trouwt vrijdag met haar Edgar en zo ontstond dit kaartje. Niet dat dit 'juweel' als ring zo duidelijk naar voren komt, maar met een beetje fantasie... De prachtige knoop komt uit de kringloopwinkel.
Suzanne en haar vriend trouwen in een prieeltje in een prachtig oud park. De reden? Ze wil graag dat haar paard erbij kan zijn!
With this ring...
A wedding-card for friends of my oldest daughter Viv.
The marriage will be on friday, march 5.
Thanks's for looking, Angèle
14 opmerkingen:
Gasp! This is gorgeous! It's so elegant, stylish and classy! I love the pearl cluster! What a special wedding card. Thank you for joining us at 2S4Y!
♥♥ Kay
Beautiful card! Lovely pearl accents! Thanks for joining in the fun this week at 2S4Y! :)
Mooi kaartje Angèle !! Leuk ook zoals je het idee verzonnen heb. Waar je al geen inspiratie uit kunt halen :):)
Groetjes Berdien
o wow, die gaat Suus helemaal geweldig vinden! Heel erg leuk hoe je de sketch hebt geïnterpreteerd en de knoop is inderdaad geweldig!
X Viv
Om my! What a classy and elegant card! Love the wonderful textures!
Wat een schit-te-ren-de kaart!!!!
Prachtige knoop!!
Groetjes, Jenneke
Wowzers!! This could not be more stunning!!! Jaw droppingly gorgeous!! You are so talented!
Mooiiiii!
Een prachtige, stijlvolle kaart.
Ooohhh, da's inderdaad een kaart "with style" - wat een prachtige en elegante interpretatie van die sketch! Ik zal duimen voor mooi weer op vrijdag!
very elegant card!
stunning...wow!!!!
Wat een schitterende sijlvolle kaart!
so pretty - I love the center jewell piece
:)
So GORGEOUS!
Thanks for playing along with us @ 2S4Y. :)
Een reactie posten