
Dit is Bella. Ze heeft de lente in haar bol! Ze houdt van scooter-rijden en heeft de hare van stal gehaald en vandaag fijn gepoetst. Morgen gaat ze haar eerste ritje maken na de lange, koude winter. Ze vindt het heerlijk om haar rossige, lange haar en haar gif-groene, zijden sjaaltje te laten wapperen in de wind. Ze houdt van felle kleurtjes en haar verschijning heeft veel bekijks op haar trendy scooter met dezelfde naam!
Deze stempel heb ik gekocht bij Joan Gevaerts in Ede. Ik was er meteen verliefd op. Ze heeft nog meer vriendinnen en die zullen jullie allemaal zien langskomen.
Ik heb haar gestempeld op canvas en met waterverf gekleurd. En ja...haar sjaaltje is van echt zijde;)
Fijne dag, Angèle
My take on Kazan's Sketch #48. I stamped on sticky- back canvas and then colored with aquarel-paint. You can click to enlarge the pic. Thanks for looking on my blog again. Have a nice day!
Angèle
PP: Basic Grey. Stamp: Stampington&Compagny.
11 opmerkingen:
green & pink...I love it!!!
so fun and fabulous! love the way you did her scarf!
Niet alleen is het een super schattig kaartje (weer!), je hebt er ook een geweldig leuk verhaaltje bij geschreven!!
Ik ben heel benieuwd naar de vriendinnen!
groetjes, Jenneke
Wat een schatje is Bella geworden, ik zie haar zo zitten op de scooter. En wat heb je haar sjaaltje leuk gemaakt!
Groetjes Viv
Fun and creative card! :)
Cute! What a fun card!
Schitterend, stoere afbeelding!
Geweldig Angèle!!! WAT een dame!!! De stempel in combinatie met die kleuren en zijden sjaaltje (en je verhaal!)... het is allemaal super!!!
Very pretty! Great job with Kazan's sketch!
♥♥♥Lea
Mooi kaartje Angele !! En dat verhaaltje erbij geweldig !!
Groetjes Berdien
these are super cute stamps - love the 3D scarf too :)
Thanks for sharing
:)
Een reactie posten