dinsdag 16 maart 2010

Kazan's Sketch #48 2S4U



Dit is Bella. Ze heeft de lente in haar bol! Ze houdt van scooter-rijden en heeft de hare van stal gehaald en vandaag fijn gepoetst. Morgen gaat ze haar eerste ritje maken na de lange, koude winter. Ze vindt het heerlijk om haar rossige, lange haar en haar gif-groene, zijden sjaaltje te laten wapperen in de wind. Ze houdt van felle kleurtjes en haar verschijning heeft veel bekijks op haar trendy scooter met dezelfde naam!

Deze stempel heb ik gekocht bij Joan Gevaerts in Ede. Ik was er meteen verliefd op. Ze heeft nog meer vriendinnen en die zullen jullie allemaal zien langskomen.
Ik heb haar gestempeld op canvas en met waterverf gekleurd. En ja...haar sjaaltje is van echt zijde;)

Fijne dag, Angèle

My take on Kazan's Sketch #48. I stamped on sticky- back canvas and then colored with aquarel-paint. You can click to enlarge the pic. Thanks for looking on my blog again. Have a nice day!

Angèle


PP: Basic Grey. Stamp: Stampington&Compagny.

11 opmerkingen:

~amy~ zei

green & pink...I love it!!!

cnelson zei

so fun and fabulous! love the way you did her scarf!

Jenneke zei

Niet alleen is het een super schattig kaartje (weer!), je hebt er ook een geweldig leuk verhaaltje bij geschreven!!
Ik ben heel benieuwd naar de vriendinnen!

groetjes, Jenneke

Viv zei

Wat een schatje is Bella geworden, ik zie haar zo zitten op de scooter. En wat heb je haar sjaaltje leuk gemaakt!

Groetjes Viv

Kathy Martin zei

Fun and creative card! :)

Anoniem zei

Cute! What a fun card!

Dora zei

Schitterend, stoere afbeelding!

Anoniem zei

Geweldig Angèle!!! WAT een dame!!! De stempel in combinatie met die kleuren en zijden sjaaltje (en je verhaal!)... het is allemaal super!!!

Lea L. zei

Very pretty! Great job with Kazan's sketch!

♥♥♥Lea

Anoniem zei

Mooi kaartje Angele !! En dat verhaaltje erbij geweldig !!
Groetjes Berdien

Unknown zei

these are super cute stamps - love the 3D scarf too :)
Thanks for sharing
:)