woensdag 10 maart 2010

Laura's sketch # 47 2S4U



De schets van Laura en mijn kaartje. Wat vintage-achtig deze keer. Dat vond ik wel passen bij het vrouwelijke silhouette. Papier is van Graphic 45.

Bedankt weer voor het kijken, Angèle

My take on Laura's sketch #47. Paper is from Graphic 45. Thanks for looking!

Angèle

12 opmerkingen:

cnelson zei

wowzers!! LOVE the silhouette!! You are so talented!

Kathy Martin zei

Very creative card! Love the stitched silhouette! :)

Laura Davis zei

Oh wow what a cool card! Thanks for playing at 2S4Y!
Laura

Anoniem zei

Heel erg mooi Angele !! Erg apart !!
Groetjes Berdien

Viv zei

Dit een een hele andere stijl die we van je gewend zijn maar daarom niet minder mooi!!
En wat een werk heb je er weer ingestoken om erop te borduren!

X Viv

Jenneke zei

WOW Angele, wat een mooi kaartje weer en wat een werk heb je er aan besteed zeg, met al dat borduurwerk!!! En moet je dit kaartje nou eens naast je pagina van Let it Loose leggen. Nou, ben jij allround of niet??

XXXJenneke

Kim Sonksen zei

Wow, this is STUNNING

~amy~ zei

holey moley...I LOVE this!!!!

Dora zei

Schitterend ben er stil van!

Anoniem zei

Aaawww, wat een mooi kaartje!!! Prachtig, dat gestikte silhouet!!!

Rika zei

Prachtig!

Anoniem zei

Great stitching! So glad you played along with 2S4Y!