
De schets van Laura en mijn kaartje. Wat vintage-achtig deze keer. Dat vond ik wel passen bij het vrouwelijke silhouette. Papier is van Graphic 45.
Bedankt weer voor het kijken, Angèle
My take on Laura's sketch #47. Paper is from Graphic 45. Thanks for looking!
Angèle
12 opmerkingen:
wowzers!! LOVE the silhouette!! You are so talented!
Very creative card! Love the stitched silhouette! :)
Oh wow what a cool card! Thanks for playing at 2S4Y!
Laura
Heel erg mooi Angele !! Erg apart !!
Groetjes Berdien
Dit een een hele andere stijl die we van je gewend zijn maar daarom niet minder mooi!!
En wat een werk heb je er weer ingestoken om erop te borduren!
X Viv
WOW Angele, wat een mooi kaartje weer en wat een werk heb je er aan besteed zeg, met al dat borduurwerk!!! En moet je dit kaartje nou eens naast je pagina van Let it Loose leggen. Nou, ben jij allround of niet??
XXXJenneke
Wow, this is STUNNING
holey moley...I LOVE this!!!!
Schitterend ben er stil van!
Aaawww, wat een mooi kaartje!!! Prachtig, dat gestikte silhouet!!!
Prachtig!
Great stitching! So glad you played along with 2S4Y!
Een reactie posten