Geen sketch deze week! De uitdaging is om een voorjaarskaartje te maken! En dat komt goed uit want daar snakken we naar! Sponsor komende week is Daisy Buckets Designs en van deze sponsor kreeg het hele team speciale kaarten en rubbons om mee te werken. Ik koos voor deze leuke bloem.
Voor mij is dit het laatste kaartje als lid van het DT. Mijn Get Sketchy avontuur eindigt niet helemaal. Als 'oud-leerling' mag ik blijven meedoen wanneer ik wil.
En natuurlijk is er een nieuw team gekozen en daar zitten twee nieuwe nederlandse dames bij: Anja Curvers en Lenet Mos. Beiden maken prachtige kaartjes! Wil je kennis maken met het gehele team klik dan hier hier.
Fijne donderdag en geniet van de zon vandaag!
Liefs, Angèle
5 opmerkingen:
Is het alweer afgelopen met je DT-termijn? Wat gaat de tijd snel!!! Je neemt op een prachtige manier afscheid met deze grote bloem! Ja, het zonnetje schijnt en de krokussen staan uitbundig naar me te wuiven vandaag! HOERA, op naar "blote benen en zonder jas naar buiten..." Jij ook een hele mooie dag gewenst Angele, geniet er van want ze geven weer sneeuw/regen af :(
soooo perfect!
Een prachtige lentekaart, hier word je vrolijk van!
Wat een prachtig lente kaartje, moeders! Wat is je DT termijn snel gegaan zeg....leuk dat het nog niet helemaal is afgelopen :)
Very pretty card! Love the way the flower is off the edge, really effective :o)
Een reactie posten