Een les over kleuren. Welk gevoel kleuren bij je oproepen. Warme kleuren, koele kleuren enz.
Mijn pagina is een rommeltje geworden. Maar het is een les en niet onbelangrijk: laat het los!
De quote: We can only paint with colors we've stirred up within us. En met het grote gestempelde woord 'Colors' wilde ik deze beweging vastleggen. Maar die beweging had sterker gekund wat mij betreft.
Op naar de volgende les. En nee, ik heb ze niet in de 'goede' volgorde gemaakt. Ik lig een beetje achter. Sommige pagina's zijn nog niet helemaal af. Het kost me tijd en dan zet ik ze weg, kijk er weer naar en hoop op een goed idee voor de volgende stap.
Vanmiddag komt Viv scrappen en gaan we verder met 'Let it Loose' Leuk!
Fijn weekend, Angèle
4 opmerkingen:
Ik vind 'm weer prachtig Angele! Ik snap wat je bedoeld met dat de beweging sterker had gekund, maar het "stoort" niet. Deze kleuren vind ik geweldig mooi - beetje "aards". En ja, ik leg werk ook altijd een tijdje opzij en kijk er later weer naar, dan "zie je het beter" vind ik. Veel plezier met Viv, ik ben weer benieuwd wat jullie gaan laten zien! Fijn weekend!
Wow! Vind ´m geweldig Angele.
Ik leg nooit werk opzij. Als het niet in 1x lukt, verdwijnt het meestal in de prullebak...
Wat een mooie pagina heb je weer gemaakt, mam! Zelfs in je art journal pagina`s begin ik je stijl te herkennen! Een prachtige quote heb je gebruikt!
X Viv
Ik vind het er toch heel erg leuk uit zien!
Een reactie posten