
Maart gluurt al om de hoek en dat betekent een nieuwe dare! De kleuren zijn gekozen door Ilse en het is een prachtige combinatie: bruin en lime-groen.
Kom een keer meedoen!
Op zondag 21 februari maakten de brabantse delegatie van het team een tocht naar het zuid-limburge voor een gezellige 'meet' Ik had mijn scrapkamer helemaal uitgeruimd voor deze gelegenheid en er 6 stoelen en 3 tafels in geplaatst. En het lukte net!
We hebben gescrapt (oke, ik wat minder) en vooral veel gelachen. Nieuwe inspiratie opgedaan, een scrapbook-weekend gepland in november. Scrappen een weekend lang met'lotgenoten'! Ik kan het iedereen aanraden! Heerlijk!
Ik werd verrast met prachtige (zelfgemaakte) kaartjes en Ingeborg had voor ieder een zak met scrapbook-spulletjes meegebracht! Wat een verwennerij!
Een dag voor herhaling waard. En dat doen we hopelijk al in april.
Groetjes, Angèle
1 opmerking:
Erg leuk, maar ik zou het heel moeilijk vinden de kleuren, knap staaltje wek!
Een reactie posten