donderdag 25 februari 2010

Go Green



Get Sketchy #27 De sponsor komende week is Inktegrity en het sentiment 'Go Green' is een van de digi-afbeeldingen die ik mocht gebruiken voor deze leuke schets.

De prijs die Inktegrity ter beschikking stelt is een GC t.w.v. $15

Van mijn scrap-vriendin (en teamgenoot DtuC) Ingeborg mocht ik een pons van Stampin'Up lenen. Daar komt het schattige vogeltje vandaan. Nogmaals dank Ingeborg!

Het liefst zou ik me vandaag in huis opsluiten en een beetje aanrommelen want ik heb een kou onder leden. Maar helaas... mijn fiets moet van stal en we moeten er samen uit. En onze Jack Russell Spikey wil ook nog een grote wandeling maken. Daar staat hij op. Weer of geen weer!

Fijne vrijdag allemaal!

Liefs, Angèle

15 opmerkingen:

Unknown zei

Zo Angele wat een super leuk kaartje. Leuk zo dat groen met Craft.....

Fijn weekend
Wendy

Anoniem zei

Mooi kaartje Angele! Dat kraftpapier met groen... geweldig effect! Ik hoop dat je niet te ziek wordt, het weer helpt niet echt mee he? Sterkte, en een fijn weekend!

Yvonne zei

Like your take on this sketch. The papers are perfect with the "Go Green" theme.

Ingeborg Dijkstra- Verbeek zei

Wat een leuk kaartje ... dat vogeltje pas er inderdaad heel leuk bij ;-) ... ik hoop dat je niet echt ziek wordt en dat je verkoudheid snel over is! Liefs,
Ingeborg.

cnelson zei

This is so cute and fun and just PERFECT!

Viv zei

Echt een geweldig kaartje, mam!!! Dat vogeltje is zo schattig, en craft is mijn favoriet!!
Hopelijk voel je je snel weer beter.

Poeneke, Viv

Viv zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Prachtig kaartje Angele !! Ik vind het een super kleuren-combinatie !!
Beterschap !
Groetjes Berdien

Dora zei

Knap snel op!
je kaart is wel super, erg uitdagende kleuren, maar dat kunnen we aan jou wel overlaten, heel mooi.
En ja als een jackie dat wil dat gebeurd dat ook!

liszha zei

Ik vind die van jou toch een plaatje! En zo origineel!
Fijn weekend!
Lisette

liszha zei

Btw, hoe komt jouw vriendin aan die stampin up pons? Die kan je in NL niet kopen toch?

Jenneke zei

Super kaartje, Angele. Leuk met dat vogeltje! En dat papier herken ik uit de Flow, toch??
Ik hoop dat de kou je niet te pakken heeft gekregen!

Fijn weekend!!!!

XXXJenneke

~amy~ zei

I love this...that patterned paper is fabulous!

Hinke zei

Leuk kaartje is dat geworden Angèle. En wat een leuk bekend vogeltje en vlindertje ;-)

Groetjes
Hinke

Sudha zei

Yes go green, lovely card.