
Get Sketchy #27 De sponsor komende week is Inktegrity en het sentiment 'Go Green' is een van de digi-afbeeldingen die ik mocht gebruiken voor deze leuke schets.
De prijs die Inktegrity ter beschikking stelt is een GC t.w.v. $15
Van mijn scrap-vriendin (en teamgenoot DtuC) Ingeborg mocht ik een pons van Stampin'Up lenen. Daar komt het schattige vogeltje vandaan. Nogmaals dank Ingeborg!
Het liefst zou ik me vandaag in huis opsluiten en een beetje aanrommelen want ik heb een kou onder leden. Maar helaas... mijn fiets moet van stal en we moeten er samen uit. En onze Jack Russell Spikey wil ook nog een grote wandeling maken. Daar staat hij op. Weer of geen weer!
Fijne vrijdag allemaal!
Liefs, Angèle
15 opmerkingen:
Zo Angele wat een super leuk kaartje. Leuk zo dat groen met Craft.....
Fijn weekend
Wendy
Mooi kaartje Angele! Dat kraftpapier met groen... geweldig effect! Ik hoop dat je niet te ziek wordt, het weer helpt niet echt mee he? Sterkte, en een fijn weekend!
Like your take on this sketch. The papers are perfect with the "Go Green" theme.
Wat een leuk kaartje ... dat vogeltje pas er inderdaad heel leuk bij ;-) ... ik hoop dat je niet echt ziek wordt en dat je verkoudheid snel over is! Liefs,
Ingeborg.
This is so cute and fun and just PERFECT!
Echt een geweldig kaartje, mam!!! Dat vogeltje is zo schattig, en craft is mijn favoriet!!
Hopelijk voel je je snel weer beter.
Poeneke, Viv
Prachtig kaartje Angele !! Ik vind het een super kleuren-combinatie !!
Beterschap !
Groetjes Berdien
Knap snel op!
je kaart is wel super, erg uitdagende kleuren, maar dat kunnen we aan jou wel overlaten, heel mooi.
En ja als een jackie dat wil dat gebeurd dat ook!
Ik vind die van jou toch een plaatje! En zo origineel!
Fijn weekend!
Lisette
Btw, hoe komt jouw vriendin aan die stampin up pons? Die kan je in NL niet kopen toch?
Super kaartje, Angele. Leuk met dat vogeltje! En dat papier herken ik uit de Flow, toch??
Ik hoop dat de kou je niet te pakken heeft gekregen!
Fijn weekend!!!!
XXXJenneke
I love this...that patterned paper is fabulous!
Leuk kaartje is dat geworden Angèle. En wat een leuk bekend vogeltje en vlindertje ;-)
Groetjes
Hinke
Yes go green, lovely card.
Een reactie posten