
Een nieuwe schets en mijn uitwerking! Weer een digi-afbeelding om uit te kiezen.
Deze week van sponsor Instyle Stamps en de prijs 5 digi-afbeeldingen.
Ik ben blij met mijn kaartje deze ronde. Het japanse symbool staat voor geluk en dat wens ik de uiteindelijke ontvanger van deze kaart van harte toe.Ik heb het symbool uitgeprint en daarna uitgesneden en ook gedeeltelijk geknipt. Een hele klus gezien de grootte.
Fijne vrijdag allemaal, Angèle
6 opmerkingen:
Een erg mooie kaart, en die tekens erbij zijn super!
Just love it!!!!
Wat een lieverdje weer, Angele. Leuk hoe je de letters van Wish hebt geplaatst!! Dat zijn van die kleine dingetjes die het 'm doen!!
Jij bent trouwens ook vroeg wakker op zaterdag, hihi. Zag dat je een berichtje had achter gelaten op m'n blog om 06.16 uur!!! Jaja, Big Brother is watching you, haha!!
Fijn weekend!!
Hij is echt weer heel mooi Angéle, met dat oosterse sfeertje! Prachtig!
Hij is echt prachtig!
Wat een lief kaartje, mam! Het Japanse teken maakt het heel origineel, een echt geluk wens kaartje :0
Een reactie posten