zaterdag 27 februari 2010

Let it Loose


Les 7 gaat over het maken van collages. Het inspireerde me om reepjes van tijdschrift-plaatjes, woorden of een gezegde uit te scheuren en binnen een kader te plakken.
Dit is het resultaat. Zoveel dingen waar ik van hou. Niet compleet hoor. Wel een avond plezierig werken!

Liefs, Angèle

4 opmerkingen:

Viv zei

Deze pagina vind ik super geworden, in het echt vind ik hem nog mooier :)
De kleuren passen zo goed bij elkaar en alle journaling die je erbij hebt geschreven maakt het helemaal compleet!

Groetjes viv

Hinke zei

Wow Angèle, wat mooi gemaakt !!!
Terecht 'let it loose'.

Dora zei

Het ziet er zo gaaf uit!

Jenneke zei

WOW Angele, wat GEWELDIG!!!!! Ben zelf al enige dagen aan het worstelen met deze les, op de een of andere manier staat mijn creativiteit op een erg laag pitje! Maar dit is echt een kunstwerkje, helemaal super!!!!

XXXJenneke