maandag 15 februari 2010

'Let it loose' les 3


Opdracht was spelen met gel medium. Bijvoorbeeld door tissues of keukenpapier te bewerken met spray-inkt of glimmermist en dit gekleurde papier in te smeren met gel medium en te gebruiken op je pagina.

Gel medium heb ik nog steeds niet. De sneeuw en gladheid op de wegen gooide roet in het eten. Maar met pod-modge (glans of mat) ging het prima!

Eerst maakte ik een collage van vlinders voor de achtergrond.
Voor de bloemen gebruikte ik taartkantjes (alleen de rand) die ik besprayde met 'frost' glimmermist. Daarna vouwde ik er bloemen van en besmeerde ze met pod-modge glans. Wat acrylverf en een witte marker maakten de bloemen af;)

Het woord Happiness is gemaakt van Hambly rub-ons. En die gebruikte ik ook af en toe in de quote.

Leuk om te doen! Heerlijk dit plezier met papier!

Morgen ga ik samen met mijn dochter Vivian naar Ede; naar de winkel Joan Geveraert.
We kijken uit naar dit uitje!

Liefs, Angèle

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind het geweldig dat je niet bij de pakken neer gaat zitten als je een bepaald materiaal niet hebt, en dan zelf met een alternatief op de proppen komt. DAT is creativiteit!!! Je layout is prachtig! Die vage vlinders op de achtergrond, de bewerkte vlinders op de voorgrond, de quote die je eromheen schrijft... echt geweldig!!! Heeeeeel veel plezier morgen met jullie uitstapje!

Jenneke zei

Wat heb je een prachtige pagina gemaakt, Angele!! Ik ben er helemaal weg van!!! De zachte kleuren, de 'bloemen', de vlinders, echt super!!
En zo anders dan je 'normaal' maakt!! Zo leuk om te zien!
En wat gaaf dat jullie morgen helemaal naar Ede gaan! Dat is een behoorlijke reis zeg! Maar wel de moeite waard hoor, de winkel in Ede is echt heel mooi!
Wens jullie heel veel plezier en rijd voorzichtig!

Groetjes, Jenneke

Dora zei

Wat ziet dit er gaaf uit!

cnelson zei

wowzers!! so gorgeous!

Viv zei

Ja moeders, weer zo`n leuke pagina voor in ons journal...prachtige kleurencombi en wat een originele bloemen :)