
Opdracht was een kaartje maken met deze digi-afbeelding van de sponsor van Get Sketchy #25 AIFACTORY en de prijs? Digi-afbeeldingen!
Ieder DT-lid geeft er zijn eigen draai aan en het resultaat kun je hier bekijken.
Het is alweer bijna weekend! Ga je Carnaval vieren? Dan wens ik je veel plezier! Alaaf!
Liefs, Angèle
8 opmerkingen:
ha moeders, wat heb je weer je best gedaan op dit kaartje maar toch is het niet helemaal mijn ding...een beetje te braaf en die digi plaatjes zijn niet helemaal mijn smaak. (ik weet dat je graag wil dat ik eerlijk ben)
Ik kijk uit naar het weekend dat we lekker samen aan de slag kunnen gaan, getting messy ;)
xox Viv
Nope, geen carnaval! Niks voor mij! Wat dat betreft can ik het niet 'Loose' laten gaan.
Mmmmm, Vivian vindt je kaartje 'braaf'. Denk dat ik het wel met haar eens ben, maar toch vind ik het wel weer een snoepie!
Fijn weekend, Angele!
XXXJenneke
Ik vind het zo leuk om te zien hoe jij de afbeeldingen bewerkt!
Vele plezier dit weekend!
Aaaahhh, moeder en dochter gaan samen lekker loose dit weekend?!! Geniet ervan dames, 'k ben benieuwd! Nee, voor mij geen carnaval (Zeeuwse hè!) ik ga wel "loose" op papier... Ik vind het digi plaatje op je kaart erg leuk, zo'n vrouwtje op een wolkje! (zo voel ik me de laatste tijd ook, dus het spreekt me meteen aan!)
How cute is this?!! LOVE it!
Wat een super leuk voorbeeld heb je weer gemaakt voor Get Sketchy!
excellent Angèle!!! Love your choice of papers...sooo cute!
Wat een gaaf plaatje zeg! Ik vind dat je het mooi verwerkt hebt in een kaartje! Leuke kleurtjes ook!
Enne Max en ik gaan zo nog een uurtje carnavallen! Dussss ALaaf!
Een reactie posten